Perla | Új hazai márka a láthatáron

hétfő, február 13, 2017


Még decemberben keresett meg Regina, a Perla megálmodója, mesélt az olaj létrehozásáról, hátteréről és a motivációjáról. Az olaj egy hete debütált, Regina küldött nekem egyet belőle, hogy véleményezzem, szóval azóta rendszeres bevetésen van, és ha itt lesz az ideje beszámolok majd róla. Addig is viszont megosztanék veletek néhány háttér információt, ugyanis én magán a terméken kívül kíváncsi voltam arra is, hogy mi van mögötte, ezért feltettem néhány kérdést, amire Regina örömmel válaszolt is. Ha a termékkel kapcsolatban lennétek kíváncsiak valamire ITT találtok információkat.

Honnan jött az elhatározás, hogy megalapíts egy márkát, mi motivált arra, hogy belevágj?
Annyi jó ötletem volt már, amit elszalasztottam, majd azt vettem észre, hogy megvalósította valaki más... A Perlát - akkor még nem volt neve - saját magam részére fejlesztettem ki, mivel problémás bőrrel rendelkezem, folyamatosan a megoldást kutattam. Ekkor jött velem szembe az olajos arctisztító módszer. Kerestem hozzá számomra megfelelő terméket, de Magyarországon nem találtam, külföldről pedig költséges lett volna hazarendeltetni... így elkezdtem kísérletezgetni, utánaolvasni, kérdezősködni. Megalkottam magam részére egy szuper kombinációt amit környezetemben is nagy érdeklődéssel fogadtak és kérték, hogy nekik is keverjek ki... ekkor fordult meg a fejemben, hogy ha nekem és másoknak is ennyit segített már, miért ne ismertethetném meg szélesebb körben a módszert és magát a Perlát. Szakember segítségével tökéletesítettem a receptúrát, majd belevágtam.

Mennyi ideje dolgozol a Perla létrehozásán?
Ez egy hosszú folyamat, hiszen évek óta dolgozunk férjemmel azon, hogy valamit létrehozzunk, alkossunk, örömet okozzunk. Sok mindenen keresztül mentünk, rögös volt az út idáig. De az ötlet kipattanásától a termék bevezetéséig körülbelül fél év telt el. Ez nagyon intenzív időszak volt, szó szerint éjjel-nappalunk erről szólt... Nappal amennyire akkor még másfél éves kisfiunk engedte, így éjjel próbáltuk pótolni a "lemaradást". Így utólag visszagondolva, nem is tudom, hogy "éltük túl" :-), de hajtott bennünket a lelkesedés és a Perlába - és magunkba - vetett hit.

Egyedül végeztél mindent vagy van esetleg benne segítséged?
Ez egy tökéletes csapatmunka a férjemmel... Minden ami magához a termékhez kötődik illetve a kreatív munka (honlap, design stb) az az én érdemem. Ami az pénzügyi, jogi (a cégalapítástól kezdve a könyvelésig) illetve egyéb technikai, informatikai feladatokat illeti, az a férjem érdeme (egyikünknek sem ez a végzettsége, minden autodidakta módon tanultunk és oldottunk meg). Arról nem is beszélve, hogy rengeteg időt töltött kisfiunkkal, ami a legeslegnagyobb segítség, hogy én viszonylag nyugodt körülmények között alkothassak. Óriási segítséget jelent egy nagyon kedves marketinges ismerősünk, nélküle úgy érzem nem menne, egyszerűen nem lenne már kapacitásunk, olyan hihetetlenül összetett folyamat egy ilyen termék elindítása. Magát a Perlát pedig steril, labori körülmények között - amivel én nem rendelkezem - bérgyártók állítják elő, két fantasztikus nő, anya, üzletasszony személyében.

Miért pont a Perla nevet választottad?
A legjobb ötleteim meditálás, relaxálás közben érkeznek (leggyakrabban szoptatás vagy zuhanyzás közben egyébként), így történt ez is. Egyszer csak beugrott a név, és azonnal tudtam, hogy tökéletesen illik ahhoz, amit elképzeltem. Ugyanis a Perla nem csupán gyöngyöt jelent, hanem tisztaságot, egyediséget.

Milyen összetevőket tartalmaz a Perla és mi alapján választottad ki őket?
Kizárólag hidegen sajtolt, finomítatlan, bio minősítésű olajokat és megtisztelő Demeter minősítésű illóolajokat tartalmaz - jojoba, ligetszépe, szőlőmag, ricinus, tamanu, római kamilla, pálmarózsa, vanília, édesnarancs, vetiver, teafa, linaloefa. Semmi mást nem tartalmaz. Hihetetlen sok munkámba telt megtalálni mi lenne az ideális bőröm számára. Olyan kompozíciót szerettem volna, ami valóban minden bőrtípus számára tökéletes, nem irritáló, nem komedogén, nem szárító, nem fényérzékenyítő stb. Itt nagyon fontos a szaktudás és az arányok pontos meghatározása, amihez egy zseniális aromaterapeuta segítségét kértem.

Miben más ez a termék az összes többi arclemosótól?
Eleinte kerestem ilyen terméket Magyarországon, de nem találtam hasonlót. Vagy az olajok nem voltak benne megfelelőek bőröm számára, vagy a minőséggel voltak kifogásaim vagy olyan adalékot tartalmazott amit nem szerettem volna a bőrömre kenni. Így azt mondhatom, hogy a Perla tényleg egy nagyon egyedülálló, kifejezetten az arc és szemkörnyék tisztítására megalkotott olajkompozíció. Van néhány csodálatos márka akik képviseltetik magukat itthon magas minőségű és tisztaságú olajok terén, de ezek a cégek általában önálló olajokat értékesítenek és nem olyan kompozíciókat, mint például a Perla. Maga az OCM - magyarul az olajos arctisztítási módszer - pedig egyszerűen fantasztikus. Hihetetlen, hogy az én zsíros, pattanásos, tág pórusú bőrömmel mit tett. Egyik más arctisztító vagy sminkeltávolító módszerhez sem hasonlítható (legalábbis az én esetemben). Nyilván a szép bőr genetika, táplálkozás, lelkiállapot kérdése is, de elengedhetetlen a tökéletes arctisztítás és ápolás. Én a magam részéről minden tőlem telhetőt elkövettem, mégsem voltam elégedett bőröm állapotával, egészen mostanáig.

Tervezed majd a későbbiekben bővíteni a termékpalettát?
Először azt gondoltam, hogy nem. Egy tökéletes termék és kész... azóta persze jönnek az újabb és újabb ötletek. Nem tervezek nagyon széles termékpalettát, de az a néhány ami még várhatóan megjelenik a piacon, kivétel nélkül, mind nagyon különleges lesz.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék