TheFaceShop Natural Sun Eco Power Long-Lasting Sun Cream

csütörtök, február 23, 2017


Egy koreai és egy japán fényvédőt használtam eddig, s mindkettőt nagyon szerettem, ezért is gondoltam, hogy ismét hasonló tájakról választok magamnak. Végül Oh My Brush Viki hatására a The Face Shop Natural Sun Eco Power Long-Lasting Sun Cream-re esett a voksom, ami állítólag egy nagyon népszerű fényvédő. Sosem írok ilyen hamar kozmetikumokról tapasztalatot, mert kell idő bőven, hogy a hatások megmutatkozzanak. Hogy miért kivétel most mégis ez a fényvédő, kiderül a bejegyzésből.

50 ml-es tubusban érkezik és enyhén színezett, nem egy könnyed állagú krém, de sűrűnek sem mondanám. Van illata, ami elég erős, és az arcra felkenve még órákig érződik is, ami engem már zavart, de ezen még túl léptem. Felkenéskor teljesen fehérre meszeli az arcom, de aztán viszonylag hamar idomul a bőr színéhez és ennek a fehérségnek már nyoma sem maradt. Színezett volta ellenére ne várjunk fedést tőle, mert az nincs, de nem is erre találták ki.

Vegyesen tartalmaz fizikai és kémiai fényvédőket, van benne szilikon is, viszont alkoholmentes. Parfüm van benne, de csak az INCI végén, szóval nem sikerült rájönnöm, hogy mi adja neki ezt az intenzív illatot, de mindegy is. Első alkalommal látszott, hogy nem mutat szépen a bőrömön, egy idő után kiemelte a száraz részeket. De ami a legrosszabb, hogy nap végére tele lettem pattanással, főleg a homlokomon, s a pórusaimat is eltömítette, rémes látvány volt és nagyon bosszantott is. Nem is tudtam másra gyanakodni csak a fényvédőre, mert igyekszem egyszerre mindig csak egy újdonságot bevenni a rutinomba, hogy tudjam, ha gond van mi okozhatja, vagy ha hatásos akkor melyik termék az. Nyilván ezek után semmi kedvem nem volt a termékhez, valószínűleg ha nem blogolnék azonnal repült volna a kukába, de így úgy voltam vele, hogy kap még egy esélyt. Miután sikerült rendbe hozni a bőrömet ismét ezt kentem fel reggel, de most előtte hidratáltam még egy picit, hátha ezáltal elkerülhető a száraz részek kiemelése és így is lett, viszont így meg fullasztotta a bőrömet. Ezen kívül szintúgy pattanásokat okozott és eltömítette a pórusaimat, szóval nem vagyok jó véleménnyel róla és többet nem is szeretném használni, hogy tönkretegye a bőrömet.

Viszont leírni sem szeretném, hiszen ahány bőr annyi igény. Csak arra tudok gondolni, hogy a kémiai fényvédőket nem bírja a bőröm, és emiatt borult ki, ugyanis a korábban használt fényvédőim mindegyike tisztán fizikai volt és azokkal sosem volt hasonló gondom. Az biztos, hogy a jövőben már biztosra fogok menni és csak olyat rendelek, amiben kizárólag fizikai fényvédő van.

Ezek miatt én nem fogom ajánlani senkinek, de akiknek kiemelten nem javaslom, azok az érzékeny és száraz bőrűek.


Ti használtátok már ezt a fényvédőt? Nektek bevált?
Milyen fényvédőt használtok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék