AVON újdonságok tesztelve

szombat, június 03, 2017


Mostanában több AVON újdonságot is próbálgattam: zuhanyzás közbeni testápoló, pirosító, rúzs és testápoló olaj - ezekről lesz szó a mai bejegyzésben.

Régen sosem voltam a zuhanyzás közbeni testápolózás híve, pedig jelentősen lerövidíti a folyamatot és kevesebb is vele a macera, de a korábbi tapasztalataim miatt nekem az volt a benyomásom, hogy ragacsos marad a bőröm fürdés után, ha ilyesmit használok, és azt hittem, hogy ez minden más márka hasonló termékével is így lenne. Az AVON Tusolás Közbeni Testápoló viszont bebizonyította, hogy ez egy téves berögződés volt. Kinézetre tökéletesen megegyezik a márka normál bőrre való testápolójával, csak a címke különbözteti meg őket, emiatt nekem sikerült is már összekeverni őket, és véletlenül a testápolóval fürödtem.. A kiszerelés, az illat is megegyezik. Az állaga is közel hasonló, talán csak egy nagyon picivel tömörebb az állaga a zuhanyzás közbeninek. Az illata nem marad meg a bőrön, és nem is ragad utána, csak egy selymes érzetet hagy maga után, de nem hidratál túl intenzíven, nagyon száraz bőrre szerintem kevés.


Sosem használtam még olajat hidratálásra, a Skin So Soft 3-fázisú olajos testápoló az első próbálkozásom, de nem is hagyott bennem annyira mély nyomot. Használat előtt össze kell rázni, hogy a rétegek elkeveredjenek. Napsütés illata van, olyan mint a Balea After Sun tusfürdőé. Vizes-olajos állaga van, miután bekentem vele magam úgy érzem, mintha szárítaná a bőröm, aztán kis idő elteltével érzem a hidratáló hatását, de szerintem ez még nem annyira durván száraz bőrre is kevés. Nem szívódik be könnyen, elég sokáig megmarad az olajos réteg a bőrön, ami nem túl kellemes, ha nem akarunk összekenni valamit. Ez az olajos réteg órák múltán tűnik csak el. Elég előkelő helyen található meg az INCI-ben az alkohol és a parfüm, gondolom a szárító érzés ennek köszönhető.


A True Matt hatású Ajakrúzsok 3 új, rózsaszín árnyalattal bővültek, nekem ezek közül a Rose Awakening van meg, ami egy természetes szín. Tetszik a matt csomagolás, a rúzs maga is matt, édes illatú, könnyen kenhető, szépen fed és siklik az ajkakon, nem emeli ki a száraz részeket, persze azért érdemes megfelelően hidratált és karbantartott ajkakon használni. Evés és túl sok ivás nélkül tartós csak, evéskor belülről kezd el kopni, szóval még csak nem is egyenletesen. Ez a negatív oldala, mert én nem szeretem nap közben a rúzsom lesni és azzal foglalkozni, hogy újrakenegessem, pedig ezt leszámítva szeretem a színét, a finisét és az állagát is. Plusz pont, hogy nem is szárít.


A mark. Arcpirosító Púder Soft Peach árnyalata egy nagyon szép, lágy barack szín, nekem a hasonló árnyalatok állnak legjobban. Nem tartalmaz csillámokat, teljesen matt és kellemes szín. Nagy előnye, hogy nem lehet vele elrontani a pirosítást, teljesen kezdők is bátran kipróbálhatják, mert képtelenség túl sokat felvinni belőle. A hátránya viszont, hogy nem túl pigmentált, a képen 6-7 rétegben látható, mondjuk bármiféle alap nélkül - ezért is mondtam, hogy nem lehet túlzásba esni vele.

Ti kipróbáltatok valamilyen AVON újdonságot mostanában?
Van kedvenc terméketek a márkától?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék