DOVE Derma Spa Summer Revived: Barna bőr napozás nélkül

csütörtök, június 15, 2017


Ha még nem tudnátok rólam akkor elárulom: imádom a napbarnított bőrszínt és a napozást magát is szeretem. Szerintem a napozás nem ördögtől való dolog, mindenkinek lesznek ráncai akkor is, ha egy barlangban ül egész életében, csupán a mértékletesség és a normális keretek a titka. Nyilván nem vörösre kell sülni és órákat aszalódni a tűző napon. Az önbarnító használatának, valamint a szolinak sosem voltam a híve, előbbinek különösen azért, mert semmi élményt nem látok abban, hogy kenegetem magam itthon, hogy aztán foltokban narancssárga legyek, ugyanis bennem ez a kép él az önbarnítókról, mert bevallom őszintén kipróbálni személy szerint soha nem is próbáltam őket. Egészen mostanáig, mert a DOVE Derma Spa Summer Revived nem kimondott önbarnító és pont azok miatt a tulajdonságoknak a hiánya miatt lett népszerű, amiktől én ódzkodok. Ha kíváncsiak vagytok a tapasztalataimra, olvassatok tovább.

A DOVE Summer Revived Önbarnító Testápolók 200 ml-esek és két változatban érhetőek el, az egyiket világos, míg a másikat a sötétebb vagy már barnult bőrre ajánlják, a különbség a flakon külsejének a színén is látható. Bevallom ez engem nem különösebben érdekelt a választásnál, s annak ellenére is a sötétebb bőrre való flakont hoztam el, hogy tök fehér vagyok, mert azt gondoltam, hogy így majd hatásosabb lesz. Hogy lett-e ennek negatív hatása? Az égvilágon semmi. A világosabbat nem is próbáltam, mert nekem ez megfelelt.


Amit tapasztaltam: A flakonban megszagolva kellemes illata van, bár szolidnak nem mondanám. A bőrre kenve viszont már büdössé válik, ami sajnos tartósan meg is marad a bőrön, gyakorlatilag addig, amíg a barnító nem kopik le. Persze közben minden egyes fürdéssel folyamatosan enyhül, de mindig érezhető és pár nap után ez roppant zavaró is. Ezen túllendülve, az állaga pont olyan, mint bármely más testápolóé, könnyen el lehet kenni és én nem is izgultam ezt túl soha, valamiért nem gondoltam, hogy foltos lehetek tőle vagy bármi, hiszen a színe sem barna, hanem fehér. Ezért pont úgy kentem magamra, akár csak egy testápolót. Nem szívódik be gyorsan, sőt még ragadok is utána mindig, ennek ellenére azt nem vettem észre szerencsére, hogy befogná az ágyneműt vagy a pizsamám. Ez a ragadós dolog 30 fokban különösen kellemetlen, egyébként eltűrhető. Mielőtt belekezdtem ebbe a barnítós történetbe most nem radíroztam le a bőrömet, de ez sem okozott semmi problémát, a folyamatos használata közben pedig már azért nem radírozok, mert akkor a barnaságot is leszedném ugyanazzal a lendülettel. Ezek ellenére nem lettem soha foltos tőle, a könyökömnél, a térdemnél sem, pedig tényleg nem figyelek erre kenegetésnél oda külön.


Eleinte napi szinten használtam esténként, s 1 hét után volt látható eredménye, ami egy teljesen természetes, kellemes barna bőrszín, bármiféle narancsos hatás és foltok nélkül, szépen egybeolvad a bőrrel. Szerintem nem mondaná meg senki, hogy nem a nap adott egy kis színt. Mióta elértem egy szép és enyhe színt, azóta már nem feltétlenül használom napi szinten, bár ennek legfőbb oka a szaga. Van hogy kihagyok 1-2 napot, aztán megint felkenem, igazából a kedvemtől függ. Egyébként az állandó használat nem azt jelenti, hogy egyre barnábbak lesztek és a határ a csillagos ég, pusztán a természetes színt lehet vele megtartani. Tartósság tekintetében nem igazán tudok mit mondani, mert ugye folyamatosan használom, viszont azért észreveszem, főleg a lábamon, hogy fokozatosan hámlik is le. Nem szárítja a bőrt, általános hidratáltságot ad neki. Az arcomra nem használom, mert nem igazán tolerálná az összetevőit.

Beszerezhető bármelyik drogériában, rendelős oldalak közül pedig INNEN. Az ára nem a legolcsóbb, de sokáig elég, így azt mondom, hogy megéri az árát.

Összességében: PRO -> könnyű használhatóság óvatosság nélkül, nem szükséges előtte radírozni, nem lesz foltos, nincs narancssárga szín, természetes barnaságot kölcsönöz. CONTRA -> állandó kellemetlen szag, lassú beszívódás és ragadás.

Nem sorolnám ellenérvnek, de én nem szeretem napi szinten kenegetni magam tetőtől talpig, számomra ez macerás és unalmas is. Nem tudom, hogy újraveszem-e ha elfogy, mert ettől függetlenül napozom már és fogok is, és a továbbiakban is jobban szeretem a napon való sütkérezést, de nyár elején, a barnaság megalapozására elég jó alternatíva, ha máskor nem is, jövő nyár előtt biztos bevetem.

Kiknek ajánlom? Akik félnek a nap hatásaitól, ezért kerülik azt. Akiknek nincs alkalma napozni, de mégis szeretnének egy kis színt. Akiknek valamilyen esemény miatt, vagy alkalomra kellene gyorsan egy kis egészséges barnaság a bőrükre. Illetve akik szintén nem szeretik a hagyományos önbarnítókat.


Ti mit szerettek jobban? Napozás, szoli vagy önbarnító - esetleg egyik sem?
Használtátok már ezt az önbarnítót?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék