Phinomságok a bőrömön - Phi Kozmetikumok

csütörtök, január 18, 2018


A mai bejegyzésben kitérek rá, hogy miért érdemes phinomságokat kenni a bőrödre, vagyis Phi kozmetikumokat használni, mert eddigi tapasztalataim alapján érdemes. Az első három termékem tőlük nagyon bevált, ezért szerettem volna megosztani a személyes véleményem itt is.

Az első termékem ettől a magyar márkától egy Krémmánia Beauty Box-ban érkezett Phi Pazar Café Ébresztő Szemkörnyékápoló volt, ami annyira megtetszett és bevált, ezen kívül a filozófiájukat is szimpatikusnak találtam, így mindenképpen ki akartam mást is próbálni. Persze nem csak ezek szóltak a döntés mellett, hanem a szuper és hatékony összetevők is.

Már többször említettem ezt, de nekem nagyon szimpatikus, hogy a márka alapítói valóban szem előtt tartják a vásárlók igényeit és nem csak "bevétel bármi áron" a céljuk. Hosszabb távon szerintem nagyobb sikereket is lehet elérni ezzel a hozzáállással.

A Phinomságok természetes eredetű összetevőkből készülnek. Nem tartalmaznak káros anyagokat, mesterséges tartósítószereket, kőolajszármazékot, szintetikus illatanyagokat, színezéket, parabént, SLS-t és állatokon sem tesztelnek.

Az ősszel leadott rendelésemben két terméket választottam a kínálatból, egy tonikot (amiből pont kifogytam), valamint egy agyagos arcradírt (amiből pont nem).😄


Jázminos Zöldtea Nyugtató Arctonik: Apró nyílása és biztosan záródó kupakja van. Az illata enyhén növényes, nem zavaró. Vattakorongra önteni belőle pazarlás, mert beszívja. A kezemre csöpögtetve és onnan felvíve kicsit szintén az, mert a kezem is beszívja szinte azonnal. Eleinte ez nem tetszett benne, de azóta egészen megszoktam, hogy egyből az arcomra öntök belőle. Így a legtakarékosabb. Nem kell túl sok belőle, azonnal beszívja a bőr. Pár másodpercig ragacsos érzetű az arcom, de aztán elmúlik ez. Ad egy kis hidratáltságot a bőrnek, a nyugtató hatása is észrevehető, ha kipirosodott a bőröm, mert nyomkodtam, akkor megnyugtatja. Mivel teszi mindezt? A jázmin hidrolátummal és panthenollal nyugtat, a zöld teát nem csak meginni jó, a bőrre antioxidáns hatással van, a karbamid pedig a hidratálásért felel. 100 ml kiszerelésben kapható, én három hónap napi szintű használat mellett sem értem még el a felét.


Mandala Kímélő Arcradír: 70 grammos, tégelyes a kiszerelése. A radírnak olyan semmilyen illata van és nyálkás állaga, amitől függetlenül sűrű szemcsék vannak benne. Ahogy én használom: száraz bőrre, száraz kézzel felviszem és körkörös mozdulatokkal radírozom az egész arcom, majd kb. 10 percig rajta hagyom, hogy a "maszk oldala" is érvényesülni tudjon. Nem kell belőle sok. Maszkként nálam nincs túl nagy hatása, nem tisztítja a pórusaimat és össze sem húzza őket. Radírként viszont nagyon szeretem, s elsősorban ezért vettem. Kíméletesen radírozva távolítja el az elhalt hámsejteket, a bőröm annyira puha, kellemes tapintású utána, amit kémiai hámlasztóval én még sosem tudtam eléri. Nem szárítja ki a bőrt, ad neki egy kis hidratáltságot is, anélkül hogy túlságosan zsírosítana. A bőröm szebb kinézetű és élettel telibb miután használtam. Hatóanyagok: kókuszvirágcukor és csipkebogyó őrlemény (radírozás), fehér agyag (mélytisztítás), rizskorpaolaj (hidratálás), zöldtea-por (antioxidáns, fokozza a vérkeringést és visszaadja a bőr rugalmasságát). Vitaminokban, nyomelemekben gazdag.

Háromból három bevált termék elég jó arány, nem ez volt az utolsó rendelésem.


Ismered a Phi Kozmetikumokat?
Melyik terméket próbálnád ki szívesen?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék