Felejthető újdonságok #3

hétfő, január 29, 2018


Ismét összegyűlt egy adag felejthető újdonság. Ismerős az érzés, amikor megveszel valamit, amiről előtte szuper dolgokat olvastál, mindenki dicsérte - aztán jön a csalódás, mert neked egyáltalán nem vált be? Az még a jobbik eset, amikor bajt sem csinált a termék. De amikor újabb problémákat szül vagy éppen drága pénzért megveszed és úgy okoz csalódást, az elég kiábrándító.

Natura Siberica Sea-Bucktorn tápláló tusoló gél hidratáló hatással: A legkisebb csalódást ő okozta, mert esetében csak az illattal van baj, amiről meg nem tehet, hiszen ízlés kérdése. A Natura Siberica termékek Szibériában begyűjtött növények kivonatait tartalmazzák. Azt szokták mondani, hogy a gyógyteák íze kellemetlen, a gyógynövények illata pedig fura - ez jelen esetben hatványozottan igaz. Szibériai törpemálnát, marokkói argán olajat, sarkvidéki málnát és E-vitamint tartalmaz, amik valóban gondoskodnak róla, hogy ne száradjon ki a bőr. Viszont a málna illat, ami árad belőle, számomra annyira büdös, hogy semmi kedvem használni. Az igazi málna illatra mindenesetre nyomokban sem hasonlít.

Avon Planet Spa Indulgence SPA Ritual Fürdőelixír afrikai shea vajjal és kakaóval: Miután a testvére, amit annyira szerettem elfogyott decemberben, ezért gondoltam ezúttal ebben a csoki pudingos illatban rendelem meg. Tényleg isteni csoki puding illata van, de ennyivel meg is áll a tudománya. A testvérével ellentétben ennek az illata vízbe érve elillan, több kell belőle a nagyobb habokhoz és hidratáló hatást sem nyújt. Csalódás, mert ugyanaz a termék típus, így nem gondoltam volna, hogy hatásban eltérhetnek. Ettől függetlenül el fogom használni, mert bajt nem csinál, de megvásárlásra inkább a másikat ajánlom, viszont azt nagyon.


Lush Eau Rome Water Arctonik: Karácsonyi kívánságlistán szerepelt, mert imádom a permetes kiszerelésű tonikokat, ezért ki szerettem volna próbálni a Lush-ban kapható alternatívát is. A levendula és rózsa illat egyaránt érezhető benne, elég intenzíven. Egyik illatáért sem vagyok oda, de ezt előre is tudtam és ehhez képest eléggé viselhető is. Hidratáló hatást ígér, ami nem lenne baj, ha elmarad, de nem csak elmarad, hanem az én bőrömet inkább szárítja. A használata után érzem, hogy feszül a bőröm, ezért hiába frissít szuperül, nem lett a kedvencem.

Coconutoil Cosmetics Hajregeneráló Szérum: A kókuszolaj a szépségápolás több területén is bizonyított már, talán az egyik kedvenc olajamnak is mondhatom. Ez a szérum viszont nem igazán vált be. Zsírosítja a hajat, ha pár cseppet a hajvégekbe masszírozok akkor pedig egyáltalán nem szívja be, így zsíros hatást kelt, pedig a használatát így is ajánlják. Amúgy azt sem igazán értem, hogy állítólag ehető minőségű összetevőkből áll, amik között a ricinus olaj is szerepel. Ki eszik ricinus olajat? Én úgy tudom, hogy hashajtónak tökéletes..

Uniqshop telefontok: Talán a legelszomorítóbb az egész bejegyzésben ez a telefontok, amit mindenképpen meg akartam említeni még akkor is, ha nem passzol a bejegyzésbe. Korábban írtam, hogy mennyire szimpi a Phi lányok hozzáállása a vásárlókhoz. Amennyire dicsértem őket, annyira utálom ennek a szöges ellentétét. Mikor egy cég addig nagyon segítőkész és jó fej, amíg nem vásárolsz, majd utána ha probléma van rád sem bagóznak. Ősszel rendeltem ezt az egyedi tervezős tokot, aminek elég szépen sikerült a kivitelezése. A minta is tetszik és a tok is nagyon strapának tűnt, ugyanis elég masszív szilikonból van. Elég drága volt, de mivel szupernek tűnt, elégedett voltam. Pár hétig használtam, télen aztán lecseréltem és csak pár hete tettem fel újra. Néhány nap múlva viszont észrevettem, hogy a hátlapja teljesen felvált a sarkánál. Mindez úgy, hogy semmi különöset nem csináltam vele, el sem ejtettem. Ennyi pénzért, ennyi idő alatt ez elég bosszantó, ezért írtam az oldalnak, hogy lehet-e rajta valahogyan segíteni, de azóta sem méltatnak válaszra. Azt hiszem egy időre elment a kedvem az egyedi tokoktól, mert a szimpla eBay-esek is tovább bírják.


Trend It Up Contour & Glide Lipliner (475): Két árnyalatban nyertem egy nyereményjátékon, s a másik árnyalatot (236) már dicsértem is a decemberi szerzeményekben. Ez viszont nem jött be, pedig annyira gyönyörű a színe, hogy kár érte. Míg a másik szép egyenletesen fed, ez foltosan fogja be az ajkakat, ami egyáltalán nem szép látvány, s nem is hordható ilyen formában.

Catrice Glam & Doll szempillaspirál: Ha régóta olvasol már tudhatod, hogy nem rajongok a spirálokért, az én szempilláim lehetetlenek, nem göndörödnek egyetlen típustól sem (vagy csak nem találtam még meg a kivételt), ezért nem is hoznak lázba. A Krémmánia Beauty Box-ban lapult ez a darab, s annyian áradoztak róla, hogy szuper műszempilla hatást kelt, hogy aztán kipróbáltam. Az első benyomásaim jók is voltak, a felkenés pillanatától pár percig meglepően szépen ívelte a szempilláimat, aztán persze kiegyenesedtek, de ez is haladás volt a többihez képest, ezért többször is elővettem. Így azt is megtapasztalhattam, hogy pár óra alatt lepereg a szemem alá, és a sok fekete festékpötty nem igazán szép látvány.


Neked bevált valamelyik termék a fentiek közül?
Csalódtál mostanában valamilyen újdonságban?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék