Januári Szerzemények 2018 | Lush, Avon, Notino, Skinsmart

hétfő, február 05, 2018


Ahhoz képest, hogy a január a legunalmasabb hónap, most részben még is izgalmasan telt. A fürdő szekciót leszámítva a vásárlásaim számával és mértékével is elégedett vagyok, de most már fürdőtermék stop van tényleg. Viszont szerintem így is izgi dolgokat sikerült beszereznem és után pótolnom, mutatom is hogy mik ezek!

Az elmúlt héten futottak be hozzám mind a januári, mind a februári Avon újdonságok közül kiválasztott termékek. Míg a januári adag teljesen a sminkekről, azon belül is a rúzsokról szólt, addig a február már a hidratáló újdonságot köré csoportosult nálam.


Új kollekcióval bővült az Avon rúzs palettája, ezek lennének az Epic Lip Ajakrúzsok, melyek 17 árnyalatban érhetőek el és a vadabb színek kedvelői is megtalálhatják köztük a számításukat. Én a kollekcióból két színt választottam: a Spellbound egy szuper lila szín, ami az ajkaimon viselve is tetszik. Még épp, hogy fel tudtam vinni az ajkaimra nagyobb nehézség nélkül, viszont az ajkakon viselve hajlamos eléggé csúszkálni, így magabiztosan nem igazán merném viselni. Ivásnál és orrfújásnál is nyomot hagy, fokozatosan kopik és nem túl kiemelkedő a tartóssága. Hidratáló hatását nem észleltem, de nem is szárított. A másik árnyalat, a Blue Suede már jóval sötétebb, színmintán sötét farmerkéknek látszik, az ajkaimon viszont már inkább hajlik feketébe, emiatt annyira nem tetszik. A felvitele is macerásabb, nekem legalábbis ehhez már kellene egy ajakkontúr ceruza. Nem tudom, hogy az ajkaim élik-e rosszabb napjaikat, de ez a szín már rögtön felvitelkor is csípett picit és szárított, nem is maradt túl sokáig fent. A True Matt hatású Ajakrúzsok már nem ismeretlenek a márkánál, azonban 3 új árnyalattal tovább szélesedett a paletta. Az általam választott Wild Cherry egy kellemes piros szín, bár cseresznyére nem igazán hajaz, az ajkaimon pedig picit narancsos beütése is van, ennek ellenére nem rossz. Matt finisű, könnyen felvihető, szépen fed. Nem emeli ki a száraz részeket, nem szárít és bár nem kiemelkedően tartós, de legalább nem túl feltűnően, egyenletesen kopik.


Az utóbbi időben ismét szomjazó korát éli a bőröm, picit meg is bolondult ezért hidratáló kúrára küldtem. Szerettem volna éjszakára valami plusz terméket, jókor jött tehát az Avon újdonsága. A True Nutra Effects tápláló olajos arckrémet első olvasásra szimpatikusnak találtam, a leírás alapján pedig valamiért úgy éreztem, hogy az összetevői sem lehetnek rosszak. Öt értékes olajjal hidratálja a bőrt, sok mindentől mentes és utólag látva az INCI-t a márka termékeihez képest egész jó, már el is kezdtem használni. Továbbra is kutatom a pórusokkal szemben hatásosnak ígért termékeket, ezért került hozzám a Planet Spa Greek Seas bőrsimító lehúzható arcmaszk. Ezt ígéri: eltávolítja az elhalt hámsejteket, csökkenti a pórusok láthatóságát, továbbá mennyeien simává teszi az arcbőrt. Kíváncsi leszek. A Skin So Soft paletta is új termékcsaláddal bővült, az argán olajos kollekció a kiszáradt bőrt célozza meg három különböző termékkel. Ezek közül én a hidratáló tusfürdőt választottam, de sajnos rossz termék érkezett hozzám, így most helyette az intenzíven hidratáló testápolót fogom tesztelni. Dugig vagyok testápolókkal, de végül is a kedvencem pont egy Avon-os, szóval nem bánom, viszont a tusfürdő fogyóeszköz.


December óta eléggé rá vagyok kattanva a Lush fürdő részlegére és még csak alig másfél hónap telt el.. Továbbra is drágállom a fürdőbombákat, de a Valentin-napi termékek és az új szilárd fürdőolajok csak nem hagytak nyugodni. Minden isteni illatú és kinézetű. Már előzetesen kinéztem magamnak mindent, szóval legalább célirányos voltam: a Love Boat és a Sex Bomb fürdőbombákat választottam. Szilárd fürdőolajok közül sajnos csak kettő érhető el az üzletekben (You've been mangoed és Mmmelting Marshmallow Moment), ezek jöttek is velem, a többi online exclusive, de amúgy széles a választék.

Kaminál gyakran látom a Dresdner Essenz fürdősókat, amikor Müller környékén jártam és eszembe jutott gondoltam kipróbálok valamit, ilyesmi vásárlására mindig van mentség. Igazából a zacskókat szaglászva és a leírás alapján választottam az illatokat: az egyik magyal bogyós és limitált kiadás, a másik meg habfürdő, aminek álomsövény a neve, s szantálfával és virág illatokkal kecsegtet. A Kneipp-től is becsúszott egy fürdősó (kristály), ami erdei séta névre hallgat és valami egyszerű, kellemes, természet közeli illatra számítok tőle.


Végre feltöltötték Skinsmarton a The Ordinary Niacinamide Szérum készletet, ezért a biztonság kedvéért rögtön kettőt is rendeltem, legalább jó időre elég lesz. Egyszerűen imádom ezt a szérumot, annyira hiányzott a bőrömnek és meg is látszott, hogy nem használtam. Nagyon hatásos, nagyon olcsó, nagyon megéri az árát.


Hónap végén rendeltem pár dolgot Notino-ról is, majdnem mindegyik választottam meglepő tőlem. A Catrice HD Camouflage Alapozót sosem mertem kipróbálni, egyrészt nagyon ritka, hogy alapozót használjak, másrészt nem igazán éreztem a bőrömhöz valónak, ami továbbra is igaz. De többen ajánlották, másnak is bevált hasonló bőrtípussal, szóval most kíváncsi vagyok nekem mi lesz róla a véleményem. A 030 Sand Beige árnyalat tűnt a legjobbnak, a 020 még sötétebb, a 010 pedig nagyon világos lett volna. A szemöldökömet mindig festem, de néha ellustulok ezen a téren, viszont zavar ha alig látszik a szemöldököm, ezért ismét esélyt gondoltam adni valami terméknek, amit sokan szeretnek. A Maybelline Brow Satin szemöldök ceruzára esett a választásom, 01 dark blond árnyalatban, erre is nagyon kíváncsi vagyok. Korábban nem igazán váltak be a filces szemhéjtusok, nekem egyszerűbb ecsettel meghúzni a vonalat, de ismét kedvet kaptam hozzá, a Maybelline Master Precise-t ajánlották legtöbben, ezért ezzel kísérletezem. A BrushArt Blendert pedig az alapozóhoz vettem.


Te vásároltál valamit mostanság?
Van valami, ami neked kifejezetten bevált a szerzeményeim közül?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon klassz dolgokat szereztél be.
    A Brush Art szivacs nekem nem jött be. Olyan kemény mint a gumi és csak tologatta az alapozót a bőrömön, nem lehetett vele szépen eldolgozni. Nekem a Real Techniques szivacsa a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez nem hangzik túl biztatóan :S Az RT szivaccsal is szemeztem már korábban, szerinted van jobb, mint mondjuk a Rossmann saját márkás blendere? Nekem az eléggé bevált.

      Törlés
  2. A Waldspaziergang fürdősó iszonyat jó, bár utálom, hogy a Kneippnél nincs illatpróba, és ezért találomra kell válogatni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt sem tudtam, hogy másnál van, szóval sokat nem veszítettem :$ A magyal bogyósat viszont már kipróbáltam és szuper jó.

      Törlés

Címkék