Ragyogó bőr AVON módra - a majdnem tökéletes trió

csütörtök, február 22, 2018


Az Avon februári újdonságai közül most bemutatott 3 termék szerencsére nem csak elméletben izgalmas, hanem a gyakorlatban is elég jól működnek. A hidratált, ragyogó bőr pedig garantált velük. Kettőt közülük már kedvenccé is avattam, a harmadik viszont sajnos az összetevők miatt elbukott és hosszú távon ezért nem is ajánlanám használni, pedig nem lenne olyan rossz az sem. Lássuk miről van szó!


Zselés állagú, növény darabok találhatóak elvétve benne. Amint kinyomtam belőle egy adagot azonnal megcsapta az orromat az erős alkohol szag, tényleg durván erős. Nem is csoda, az INCI 2. helyén alkohol található, ezt előzetesen nem néztem meg, mert arcmaszkok esetén nem mindig vagyok annyira szigorú (mert nem tudok), s csak rövid ideig vannak az arcon. Felkenéskor picit bizsergette a bőröm, ami aztán elmúlt. Az arcon nem látható, teljesen átlátszó, csak a növénydarabkák adják jelét annak, hogy valami van az arcunkon. Ahogy szárad a maszk mimikátlanná teszi arcot, furcsa érzés, de nem újdonság. Kb. 20 perc után húzom le, nagyjából tényleg lejön egyben. A bőröm puhább tapintású utána, viszont azonnal érezhetően száraz is, a pórusok pedig bár átmenetileg talán picit kisebbnek látszanak, de ez valószínű a nagy alkohol tartalomnak köszönhető, ami egyáltalán nem jó, és emiatt nem is ajánlom szívesen Neked sem. Gyors és tápláló hidratálást viszont annál inkább, ha mégis kipróbálásra adnád a fejed. A lehúzható maszkok nem tartoznak a kedvenceim közé egyébként, mert eltávolítás során nyúlik tőle a bőr és húzza is azt. Abszolút mellékes, de a tubus színe viszont csillagos ötös :D


Új, argánolajos termékcsaláddal bővült a Skin So Soft vonal, az olaj a krémben állagú termékek maximális ápolást ígérnek a tél által kikezdett bőr számára. Testápolóból dugig vagyok, ezért én a tusfürdőt választottam tesztelésre, de tévedésből mégis ez került hozzám, amit utólag egyáltalán nem is bánok. Mivel a kedvenc testápolóm amúgy is AVON-os, így ki szerettem volna próbálni, ha már itt van. Az illata nagyon kellemes, visszafogott, egyszerű - talán picit virágos lehet, de nem vagyok túl jó illat leíró. Egyszerű nem magunkra borítani az egész flakont. Pillekönnyű állaga van, pedig nem túl vízszerű. Könnyen és gyorsan kenhető, azonnal beszívódik és puha, selymes, hidratál bőrt hagy maga után. Valamint az illat is maradandó a bőrön. Számomra tökéletes, amit nyújt, sokszor veszem elő és már át is vette az első helyett a kedvenceim között.


A márka arcápolási vonala messze nem az elsődleges, ahol nézelődni szoktam, mert sajnos általában az én kritériumaimnak nem felelnek meg. Ezt az olajos arckrémet viszont már elsőre szimpatikusnak találtam, s még az összetevőkben sem csalódtam, meglepő kis gyöngyszem a kínálatban! A könnyed állagú krém apró sárga kapszulákat tartalmaz, melyek bőrrel érintkezve elolvadnak. 5 különböző olaj gondoskodik a bőr tápláló hidratálásáról: babassu, maracuja, marula, zöldkávé és lenmagolaj. Nem tartalmaz alkoholt vagy más irritáló összetevőket. A tégelyes kiszerelést a kupakon kívül egy plusz fedő védi, a krém pedig kellemes állagú, könnyen kenhető és gyorsan beszívódik. Ahhoz képest, hogy 5 olajat is tartalmaz, ez az állagán egyáltalán nem érzékelhető, nem hagy olajos réteget a bőrön, sőt én olykor fel is szoktam turbózni a hatását plusz olajos szérummal. Este használom legtöbbet, de reggelre is szuper - magában vagy keverve, mikor mihez van kedvem, bárhogy tökéletes. Hidratált, puha bőrt hagy maga után. Az illata enyhén növényes, semmi extra. Jelenleg nem tartom kizártnak, hogy újra is veszem, ha elfogy.

Összességében szerintem nagyon izgalmasra sikerültek ezek a bőrápolási újítások, remélem még több szuper és kíméletes összetétellel rendelkező termékkel fog bővülni a jövőben a kínálat. A testápoló és az arckrém azonnal kedvenceimmé váltak, ezért bátran tudom ajánlani is őket.


Mit szól az AVON legújabb termékeihez?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék