Téli kedvencek | 2018

hétfő, február 26, 2018


Hónapok tekintetében 3 nap múlva vége a télnek, időjárást illetően is remélhetőleg hamarosan megérkezik végleg a tavasz. Ezért én örömmel gyűjtöttem össze a téli kedvenceimet, amik az időnél szerencsére jobbak voltak. A megszokott, bevált dolgokon kívül felfedeztem néhány izgalmas újdonságot is, ami kedvencemmé vált, most ezeket válogattam ide.

Ezúttal sem voltam híján szuper arcápolási termékekből. Decemberben megjelentek Tindigo termékei, amik közül a Mild & Pure Arclemosó hamar a kedvencemmé avanzsált - tökéletes szimpla arctisztításra, de a double cleansing egyik elemeként is jól működik. Az, hogy kíméletes nem meglepő. Tetszik az állaga, a puha bőr, amit egyszerű lemosóként eredményez és a hidratált hatás is. Nem vagyok nagy olaj rajongó, mert nem tetszik, hogy nem szívja be őket maradéktalanul az arcbőröm. A Blanche Vitaminos Arcszérum Argánolajjal ennek ellenére lett kedvencem, mivel hidratáló krémmel keverve felerősödik mindkettő hatása, így felturbózza a bőrt és puha tapintásúvá válik, olajos érzet nélkül. Az illata gyógynövényes, ráadásként lassan is fogy. A The Ordinary Niacinamide Szérumot muszáj volt már megint kedvencek közé tennem, mert csodálatos kis termék. Olcsó és szuper hatékony problémás bőrre, érdemes elolvasni a tesztet róla. Ha az AVON True Nutra Effects tápláló olajos arckrémről szóló kisebb ódám már olvastad, akkor nem lesz újdonság számodra, ha azt mondom egy nagyon jó hidratáló krém, ami könnyen elérhető, olcsó és az összetevő listát nézve sem ördögnek való.


A Hsin-ni Fátyolmaszkokról hamarosan megírom a teszt bejegyzést, egyszerűen imádom őket. A legjobb fátyolmaszkok, amiket eddig valaha próbáltam, maguk mögé utasítva a többi koreai maszkot is. Minden szempontból tökéletesek: csomagban remek áron lehet hozzájutni, hatékonyak és az összetevőik is jók. Bármit próbáltam eddig a Biodermától, az kedvenc lett. A titok annyi, hogy jól kell választani. Beauty Box-ban lapult egy kisebb kiszerelés a Hydrabio Szérumból, de Karácsonykor a márka is meglepett egy naggyal, amit még ki sem kellett bontanom, mert a pici is ezer évre elég. A lényeg, hogy ez is jól hidratál, gyakran használom önmagában is vagy akár egy másik hidratáló fölé kenve, bebiztosítva a hatást így télen. Könnyed állaga van, nem kifejezetten szérumos, de azonnal beszívódik. Picit sajnálom így utólag, hogy a kis kiszerelést használtam, mert utazásokkor jól jött volna. Ha sürgős pirosság eltüntetésre van szükség, mindezt lehetőleg alapozó nélkülözésével, akkor a Lush Rosy Cheeks Arcpakolást ajánlom figyelmedbe, amit egyenlőre még csak mintában használgatok, de nagyon meggyőző és rózsabokor illatú.


Egyetlen hajápolási kedvencet említenék meg. A L'oreal Extraordinary Olaj a Krémben mostanában a kedvenc balzsamom, pakolásom vagy nevezzük bárhogy. Tetszik benne, hogy nem túl testes, nem nehezíti el átmenetileg sem a hajam, inkább beszívják a hajszálak. Lemosás után pedig sokkal selymesebb tapintású a hajam és még véletlenül sem szálkás. Ebből kell a pakolás is.

Számomra teljesen újdonságnak számítottak a kávés testradírok, az első ilyen alapú termék, amit kipróbáltam a Dazzy Kókuszos Testradír, amit még anno tesztelésre kaptam és kis kiszerelése ellenére ezer évig elég (főleg, ha a felét nem borítod bele a kádba, mint én). Az igazat megvallva, magamtól nem hiszem, hogy megvettem volna. Kávézaccal radírozni sokkal kellemesebb, mint cukor alapú testradírral. Még annyira sem "karcol", mint a cukor és isteni használni, jól esik pár percig belemasszírozni a bőrömbe. Ami nem csak simább, elhalt hámsejtektől mentes lesz tőle, hanem selymes és feszes is. Mióta ezt megismertem nem is igénylem a cukor alapú radírokat, annyira más érzés kávéval radírozni. Ha elfogy, hasonlóval szeretném pótolni, bár sajnos irreálisan drágák is ezek. Itthon is lehetne DIY készíteni, de azért az mégsem ugyanaz. Új kedvenc testápolót avattam az AVON Skin So Soft Argánolajos intenzíven hidratáló testápoló személyében: isteni visszafogott illat, könnyű állag, gyors beszívódás, hidratált és puha bőr. A fürdőbomba láz után megszállt a Dresdner Essenz fürdősó őrület is. Az az igazság, hogy simán verik a drágább termékeket, mert azt leszámítva, hogy nem nyújtanak olyan látványt, a vizet szépen megszínezik, illatosak is és még habot is képeznek.


Két Lush Szilárd Fürdőolajat vásároltam januárban, sajnos üzletekben csak kettő érhető el. A You've been mangoed azonnal szerelem lett, olajos réteggel vonja be a bőrt, ami lemosás után is hidratált marad. Ezen kívül finom illatú és még a vizet is színezi, ha ez számít. A másikat még tartogatom, sajnálom elhasználni :D A Lush Créme the Menthe Szájfrissítő tabletta elsőre nem lett a szívem csücske, de mióta módosítottam a használaton, azóta nagyon szeretem és sajnos már el is fogyott. Úgy sokkal jobb, ha szétrágom miután a számba dobtam, így nem kell megvárnom, hogy elolvadjon és sokkal hatásosabb, mentolosabb is. Most már esélyes, hogy újra is veszem, mert a cuki kis kiszerelése miatt praktikus utazásnál is.

Testápolási, masszázs és élmény kedvenc is a Barilent Vitalizáló Masszázsgyertya, ami szintén korábbi meglepetés dobozban lapult. Egyrészt milyen aranyos már ez a mini kiszerelés? Nagyon praktikusan lett kitalálva, hogy az egyszer kipróbálós mini gyertya mellé (ami 1 alkalomra bőven elég) legyen egy gyufa és egy mini meggyújtó rész is (nem tudom mi a szakszerű neve :D). Szerintem nagyon édes. De magát a terméket is imádom! A citrom illat dominál benne, de olykor érezhető az eukaliptusz is. A minőségét illetően pedig megegyezik a társaival, nem ragad tőle a bőr, kellemesen hidratál és imádom, hogy meleg krémmel masszíroznak.


Mozgást illetően tökéletesebben nem is indulhatott volna az év, ami azóta is változatlan. Természetesen a 30 napos kihívás volt a kedvencem, aztán pedig a 90 napos. Lassan már szenvedélyemmé is válik a súly emelgetés, mozogni (is) úgy jó, ha nem szenvedve csinálod kényszerből, hanem mert jól esik.

Kedvenc filmek: Hotel Transylvania 1-2 - nem is értem miért nem láttam én még ezt a mesét. Hasonló, mint a Gru és vicces is. A szabadság ötven árnyalata nekem tetszett, így az utolsó részre eljutottak szereplők és események terén is oda, ahová már az első részben kellett volna. Picit talán túl sietős is volt, de nem lehet minden egyes könyvbeli részt filmre vinni.
Kedvenc könyv: Meik Wiking Hygge - tipikus bebújok a takaró alá a karácsonyfa mellett és nyugiban olvasgatok típusú könyv, Varga Judit Dekor.Álom - teljesen az én stílusom a könyvben bemutatott DIY ötletek, valamint a képi világa is csodálatos.


Neked mik voltak a téli kedvenceid?
Várod már a tavaszt?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék