Kísérletezés hajfronton #5 | Pantene, Isana, Lee Stafford

hétfő, április 02, 2018


Most, hogy lecseréltem a megunt Schwarzkopf samponomat, visszatértem egy régi kedvenchez és kipróbáltam néhány újdonságot is, amihez korábban még nem volt szerencsém. A Blond Me sampon, a hajolajak és egyéb ápoló termékek továbbra is alap elemeit képezik a hajápolási rutinomnak, ezeket egyenlőre nem váltottam le. De nézzük, hogy mivel kísérleteztem mostanában.

Pantene Pro-V Intenzív Regeneráló Sampon
Visszatérő kedvencem, ha megunok valamit tudom, hogy utána mindig nyúlhatok. Az illata továbbra is kellemes, a hajam jól tisztítja és nem nehezíti el, a mosási időközön nem változtat. Gyenge és sérült hajra ajánlják a flakonon szereplő leírás szerint, de szerintem ezt annyira nem kell komolyan venni, mert az én hajam például se nem gyenge, se nem sérült. Egy átlagos samponként tekintek rá, amitől nem várok a tisztításon és regeneráláson kívül semmi mást, ezeket viszont remekül teljesíti és az egyik kedvencemként tartom számon.


Pantene Pro-V Aqua Light Sampon
Ezzel szemben ezt már az ígérete miatt választottam, miszerint anélkül táplálja a hajat, hogy elnehezítené, ugyanakkor zsírosodásra hajlamos, vékony szálú hajra való. Mikro-hajerősítő összetevőket tartalmaz, hogy segítse a vékony hajszálak megerősítését. Az illata ugyanolyan, mint a kollekció többi tagjáé, a színe viszont átlátszó, vízszínű. A hatását tekintve semmi különbséget nem tapasztaltam közte és a fentebb említett sampon között. Tisztít, nem szárít. Regenerál, nem zsírosít. A hajszálak pedig nem lesznek erősebbek egy sampontól, de ez nem meglepetés. Ezt is egy átlagos samponnak tartom, jó értelemben. Annak aki nem a samponoktól várja az extra hatást, mint én, annak tudom ajánlani.

Pantene Pro-V 3 Minute Miracle Intenzív Regeneráló sampon
A triumvirátus utolsó tagja számomra újdonság volt, de drogériás vonalon azt kell mondjam, hogy nem rossz. Bár talán a L'oreal Extraordinary olajkrémet nem múlja felül. Sűrűbb állagú, finom illatú, de cseppet sem nehezíti el a hajat. Én van, hogy a hajam teljes hosszára viszem fel, a hajtöveknél csak keveset, mert a fodrászom is így szokta csinálni és igazából semmivel sem zsírosodik gyorsabban a hajam ezáltal. Pedig régen én is mindig abban a hitben éltem, hogy balzsamot ne vigyünk fel a tövekhez, mert zsírosítja. Miután beszívódott le lehet öblíteni, de igazából teljesen nem igazán szívódik be soha, tapintásra érezhető marad, hogy rákentem és belemasszíroztam. Táplálja és könnyebben kifésülhetővé teszi a tincseket, ettől sem lesz hamarabb zsírosabb a hajam, de illatosabb igen. A 200 ml-es kiszerelés is kiadós, a derékig érő hajamra is hosszú ideig elég.


Lee Stafford CoCo LoCo Kókusz Kondícionáló
Kókuszolajat tartalmaz, ami az egyik kedvenc olajam, ha a hajamat szeretném extrán táplálni valamivel. Kinyitás nélkül is kókusz illat csapja meg az orrom, meglepően nem mű. Sűrűbb állaga van, mint a megszokott balzsamjaimnak, felvitelnél picit össze is tapasztja a hajszálaim. Én kb. 5 percig hagyom rajta (ha tovább lenne rajta az sem gond, csak nekem nincs türelmem hozzá), ennyi idő után már érezhetően puhább és tápláltabb lesz a hajam. Kimosni könnyű, szárítás után pedig puhább tapintású és fényesebb is a végeredmény, valamint a hajamban napokig érezhető marad még az illata. 250 ml-es a kiszerelése, ami szintén sokáig kitart szerintem.

Isana Száraz Sampon normál és gyorsan zsírosodó hajra
Ezer éve megvan már ez a flakon, nagy viszonyítási alapom pedig nincs, mert nem szeretem a száraz samponokat és nem is használom őket, csak 2 évente egyszer, ha feltétlenül muszáj. Egyébként én inkább hajat mosok, mint hogy fújkáljam ezekkel a cuccokkal és elborzoljam a zsíros töveknél.. Az illata nem kimondottan a kedvencem, hajlakkos, amit szintén nem szeretek. A fújókája viszont egész jó, nem permetez szanaszét, de legalább annyit fúj, amennyi pont jó. Mivel nekem szőke hajam van, ezért nem kellene, hogy látszódjon a hajamon, de azért ha nagyon akarom észreveszem benne. A zsíros töveken valóban segít, egész szépen orvosolja a problémát, de közben szárazzá válik a hajam ugyanott, kellemetlen tapintású, és egyáltalán nem tetszik az eredmény, amit kapok. Pedig nem is fújom közelről és nem is sokat. Nem lett a szívem csücske, továbbra is inkább hajat mosok.


Az eredeti Tangle Teezerem még mindig nem cserélném le semmi pénzért, megéri beruházni rá, mert nem töri a hajszálakat és sokkal kíméletesebben bontja ki a gubancokat is, ráadásul teljesen megéri az ára, mert 4 év alatt még semmi baja sincs. Az InvisiBobble hajgumik viszont egy idő után kitágulnak annyira, hogy később sem nyerik vissza az eredeti méretüket, ilyenkor már idegesítőek, mert könnyen beleakadnak úgy a hajamba, hogy alig bírom kiszedni. A képen is látható, hogy csavarodik és sehogy sem nyeri már vissza a formáját, ezért érik már a váltás. Bár igaz, hogy ezek is megvannak már minimum egy éve.


Neked hogy néz ki a hajápolási rutinod?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék