Glamour-napi bevásárló és tipplista | 2018 tavasz

csütörtök, április 05, 2018


A tavaszi Glamour-napok során egy hosszabb listával tervezem célba venni az üzleteket. Egyértelmű, hogy a drogériákba szóló kuponokat éri meg leginkább felhasználni ilyenkor, mivel a legalapvetőbb dolgokhoz is jóval kedvezőbb áron juthatunk hozzá, a fél áras kozmetikumokról nem is beszélve. De azért a ruhaboltokba szóló 20% kedvezmény sem rossz, bár tudom sokan hangoztatják, hogy "jaajj ilyen kis kedvezményért kiállni a sorokat mekkora hülyeség", meg "hát a leárazásokon sokkal nagyobb akciók szoktak lenni", én ezekkel nem igazán értek egyet, ezért ha szükségem van valamire körbe szoktam nézni.

Tippek, hogy gyorsan és kellemesen lezavard a vásárlást:
  • Készíts listát előre azokról a dolgokról, amikre tudod, hogy biztosan szükséged van. Az üzletekben pedig menj célirányosan a listán szereplő tételekhez és ne nézelődj tovább, így elkerülheted az impulzus vásárlást.
  • Ha meg tudod oldani még reggel, munka vagy suli előtt tudd le a vásárlást, elkerülve a nagy tömeget, a kinyitogatott nem teszter termékeket. Én igyekszem mindig így megoldani, és még sosem volt gondom azzal, hogy túl sokat álltam volna sorban.
  • Ha csak délután tudsz elmenni kerüld a központi drogériákat, mert oda mennek a legtöbben. A nyugodtabb, kiesőbb környéken lévőkben egyszerűbb lesz gyorsan vásárolnod.
  • Ha nincs kedved az egészhez, de a kedvezményeket azért szívesen kihasználnád, vásárolj online. A DM kuponok online nem érvényesek, a Rossmann akciók viszont igen, a legtöbb ruhaüzletnek is van már weboldala.
  • Ha mégis becsúszna valami, ami nem szerepel a listádon kérdezd meg magadtól mielőtt a kosaradba dobod, hogy tényleg szükség van-e rá, ki tudnád-e használni, ha igen mikor.
  • Napokkal előbb menj el ruhát nézni, próbáld fel őket a tömeget elkerülve, ami tetszik jegyezd meg, így a próbafülkénél álló sorokat már el is kerülted, később csak be kell szaladnod azért, ami kell.

Bevásárlólista

Yves Rocher (40%, 1 db termékre, ami nem zöld pontos): Erősen korlátozza a lehetőségeket, hogy csak nem zöld pontos termékekre használható fel, mert majdnem minden, ami érdekelne az. Kivéve a Micelláris arclemosó zselét, amit szeretnék kipróbálni. Kaptam szülinapi képeslapot is, de sajnos az is korlátozott felhasználású. Szeretnék venni 1-2 Plaisirs Nature tusfürdőt, mert szeretem őket, most olyan akció van, hogy ha kettőt veszel a harmadik ajándék, remélem az üzletben is érvényes.

BiotechUSA (20%): Jelenleg a Multivitamin for Woman-t szedem, szeretem is, korábban is bevált már, de a One-a-Day több darabos és olcsóbb is, ezért ki akarom próbálni kedvezményesen.

Müller (20% a végösszegből): Nagyon ritkán szoktam bemenni Müllerbe, ezért nem is annyira vagyok képben a kínálattal, de az biztos, hogy betárazok a Dresdner Essenz és Kneipp fürdősókból, ezek most az új fürdő kedvenceim. A többi pedig még a jövő zenéje.

Sloggi (20%): Szerintem baromi drága márka úgy egyáltalán az egész Triumph, és én eddig akármit próbáltam fel tőlük minden volt, csak kényelmes nem. Ennek ellenére az új Zero Feel Bralettek megtetszettek, szeretném felpróbálni a nude színt, ha nem is veszem meg, kíváncsi vagyok mennyire kényelmes igazán.

KIK (15% a végösszegből): Természetesen a lakásdekorációs elemek között muszáj lesz körülnéznem, hátha találok valamit, de konkrét terv nincs.

A ruházati üzletek közül elsősorban az F&F-ben nézek majd körül, főként farmerre és basic pólókra lenne szükségem, de sajnos amúgy is mindig van valami, ami megtetszik. Ha itt nem járnék sikerrel jön a sorban a New Yorker, majd az Orsay, a Mohito és Reserved weboldalon is körül szeretnék nézni, ha lesz rá időm és türelmem. Mindenhová 20% kedvezmény lesz és a legtöbbnél beváltható online is.

A Diéta Life Marketbe is szól egy 20% kupon, ha valaki mondjuk Szafi termékeket használ, azok is kaphatóak és megéri körülnézni így, én még nem jártam itt, most pedig be vagyok vásárolva hasonló dolgokból, de ha nem így lenne élnék a kedvezménnyel.


DM
Dove (25%, több termékre): Remélem jövőhétre már elérhető lesz az új Nourishing Secrets tusfürdőhab, szeretnék egyet kipróbálni, mert állítólag borotvahab gyanánt is megállja a helyét. A két új kézkrémet is megnézném magamnak, bár szinte biztos, hogy az INCI-je nem fog megfelelni az ekcémára hajlamos kezeimnek. Ezen kívül az is tuti, hogy veszek a kedvenc tusfürdőimből is.

FA (25%, több termékre): Szintén tusfürdőkből táraznék be, most elsősorban az új Island Vibes kollekció érdekel.

L'oreal Elseve (50%, több termékre): Nem szeretnék ezer különböző hajra valót begyűjteni, szóval közülük majd választani fogok. Ha az Elseve-re esik a döntés, az Extraordinary Coco sampon és balzsam párost tervezem teszt alá vetni.

Nivea (25%, több termékre): Innen csak valamilyen fújós dezodort szeretnék venni.

ROSSMANN
Bernangen (25%, több termékre): Elsősorban fürdőolajat szerettem volna a márkától, de az előbb jobban utánanéztem és kiderült, hogy igazából testápoló olaj, így sztornó. Lehet, hogy kipróbálnám a Sensitive / Sauna Relax vagy Midsommar Glow tusfürdőt. Érdemes vajon?

Dekorkozmetikumok (20% a végösszegből): Nem tervezek semmi különöset venni, de megemlítem, hogy ezúttal a kupon nem használható fel a kiárusításban szereplő, valamint az Essence és Catrice termékekre. Szívás, mert tudom, hogy sokan erre szokták kihasználni a kedvezményt.

Palmolive (30%, több termékre): Tusfürdők hada a láthatáron, a Palmolive az egyik kedvenc márkám, van egy-két illat, ami annyira a gyerekkoromra emlékeztet, hogy a mai napig imádom őket és visszatérő lakói a fürdőszobának.

Pantene (25%, több termékre): Szemezek az Intensive Repair keratinregeneráló olajjal, a 3MM Extra Volume Samponnal vékony szálú lelapuló hajra és a Moisture Renew balzsam / sampon párossal.

A smink szekciót most teljesen hanyagolni tervezem, szerintem nincs most SOS szükségem semmire, amire mégis, arra pedig nincs kupon és nem drogériában kapható.


Te melyik kuponokat tervezed felhasználni?
Mit szeretnél beszerezni kedvezményesen?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék