Bioderma Sébium Lotion | A problémás bőr támogatója

szerda, november 28, 2018


Amint hírét hallottam a Bioderma Sébium Lotionnek, azonnal tudtam, hogy nekem ki kell próbálnom. Remek teszt alanya vagyok, mivel több olyan változást is ígér az arcbőrnek, ami engem roppant mód zavar. Nem hiába a kedvenc patikai márkám a Bioderma, az elmúlt évek alatt rengeteget fejlődtek, szuper újdonságokkal jönnek ki és a termékeik összetétele is egyre jobban megfelel az általam támasztott elvárásoknak is.

"A Fluidactiv szabadalom biológiai szinten szabályozza a faggyú minőségét, tartósan megszüntetni a pórusok eltömődését, amely a pattanások kialakulásához vezet. Összetevők: glicerin (ami gondoskodik a hosszan tartó hidratálásról), cink glükonat és B6 vitamin (szabályozza a faggyútermelést), capryloyl glycin (szabályozza a bőr pH értékét), agarsav (összehúzza a pórusokat), szalicilsav (újjáépíti a bőr textúráját). A DAF szabadalmaztatott természetes komplex, amely növeli az érzékeny bőr tolerancia küszöbét."

A Sébium Lotion egy folyékony oldat, ami az arcápolási rutinban az arclemosó és a hidratáló/szérum/hámlasztó között használató. Ez az első ilyen jellegű termék a Bioderma kínálatában, s fontos szerepe van az aknéra, mitesszerekre hajlamos bőr ápolásában. Az állaga vízszerű, az illata uborkás, nem túl tolakodó. Reggel és este is használom. Puha vattakorongra öntve bár kevésbé takarékos a használata, de én így szeretem legjobban a bőrömbe dolgozni. Azonnal beszívódik, nem hagy ragacsos nyomot a bőrön. Nem kell várni utána, azonnal jöhet a következő lépés. Egyáltalán nem irritál, nem csípi a szemem. Tetszik a matt zöld flakon is.

Mi mindenre jó?
  • plusz hidratáltságot ad az arcomnak
  • szabályozza a bőr pH értékét + a faggyútermelést
  • segít visszafogni a bőr gyors zsírosodását
  • kombinált és zsíros bőrre különösen szuper, mert így nap végére is csak természetesen fénylik a bőr
  • rendszeres használat mellett csökken az újonnan kialakuló pattanások száma + a mitesszereké is
Amire sajnos nem vált be: az én pórusaim átmenetileg sem látszónak kisebbnek a használatával, valamint a pórusok eltömődésével szemben sem lép fel hatékonyabban a Sébium Lotion. Ezen a problémámon a BHA és AHA hámlasztók sem szoktak segíteni, szerintem én teljesen immunis vagyok az ezt a cél szolgáló hatóanyagokra.


Ettől függetlenül jó terméknek tartom. Problémás, zsírosodásra hajlamos és vízhiányos bőrrel is jól működik, komplett arcápolási rutinban felerősíti a többi termék hatását, több pozitív tulajdonságával is hozzájárul a szebb bőrképhez. Nekem szükségem van a pluszt adó hatásaira.


Ti használtok hasonló terméket?
Szívesen kipróbálnátok a Sébium Lotion-t?




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék