5 napos maszk kihívás

kedd, június 25, 2019


Az Avon 5 napos maszk kihívásának köszönhetően sikerült 5 napig, minden este 20 percet szánnom nem csak arra, hogy kényeztessem a bőrömet, hanem arra is, hogy kicsit pihenjek és kikapcsoljak. Sokszor sajnos heti egyszer sem engedem meg magamnak az időmből ezt a luxust, tehát kétségkívül már csak ezért is megérte részt vennem a szuper kezdeményezésben.

A kihívás rögtön a hatóanyagában kedvenc maszkommal indult, ami az Avon True Nutra Effects termékcsalád tagja (Hydration Boosting). Fő alkotóeleme a hialuronsav, mely képes rendesen feltuningolni és hipp-hopp élettel telibbé varázsolni az arcbőrt. A kaktuszvirág kivonatnak pedig a ráncok elleni küzdelemben lehet fontos megelőző szerepe. A fátyolmaszk tapintása imádni való, rendkívül puha anyagból áll, ami durván sok szérummal van átitatva. Felhelyezéskor eleinte csípte a bőröm, amit én az erősebb vízhiányos állapotnak tudtam be, ugyanis a későbbi napok során már nem tapasztaltam ilyesmit. A mérete is pont megfelelő, tökéletes illeszkedik ahova kell. És az eredmény? Látványra is szebb, egészségesebb és teltebb bőr, száraz részek nélkül.

A C-vitaminos hatóanyagú termékek nekem sosem váltak be, rendszerint pattanásokat okoztak. Szerencsére a 2. napon sorra kerülő Radiance Boosting maszknál nem jelentkezett ilyen problémám. A C-vitamin nagyszerű antioxidáns, melynek fontos szerepe van a bőr öregedésének lassításában, ezáltal a ráncok megelőzésében, valamint folthalványító hatásáról is ismert. A fátyolmaszk azonnali hatása a ragyogóbb, üdébb arcbőr és a bőrnyugtatás, ami nehezebb napokon különösen rám fér.


A 3. napra már érzékelhetővé vált a mindennapos maszk használat hatása, a bőröm hidratáltságán javított, a nap folyamán sem éreztem a száraz, húzódó érzést. A pontot az ázsiai K-Beauty Cica növény fátyolmaszk tette fel az i-re, ehhez volt már szerencsém korábban, olvashattatok is róla. A véleményem változatlan, jó kis hidratáló bomba - nem csak életet lehel a bőrbe, de pattanásokra is jó hatással van, segít csillapítani őket, plusz a kellemetlen húzódó érzést is hatékonyan kezeli. A, B és C-vitaminokban gazdag - gyulladáscsökkentő és regeneráló hatású.

Sok tesztelő élt a 4. napon a "vörösboros fátyolmaszkhoz egy bor dukálna" mondattal, ezzel szemben én inkább remélni mertem, hogy a Youth Boosting fátyolmaszk annak ellenére, hogy fő alkotóeleme a vörösbor-kivonat, nyomokban sem lesz bor illatú, ugyanis rosszul vagyok a bornak nem csak az ízétől, de a szagától is. Jelentem megúsztam, aki szintén ódzkodik emiatt tőle nem kell lemondjon a pozitív hatásairól. Az antioxidánsokban és vitaminokban gazdag fátyolmaszk pihenteti, hidratálja és feltölti a bőrt. A vörösbor pedig elvileg egy természetes hámlasztó, így az elhalt hámsejtek eltávolítása is várható tőle, én ezt nem igazán tapasztaltam, de az tény, hogy szép, puha bőrt kaptam a használata után.


A kihívás utolsó napjára pedig a szintén nem ismeretlen K-Beauty Sugar Maple maszk jutott, ami olyan szempontból kakukktojás, hogy nem fátyol anyagból készült, hanem egy szilikonos anyagú hidrogél maszk. A korábbi alkalommal nem annyira kedveltem, ez most sem változott, a kihívásnak jó lezáró eleme lett, mivel az előző napi fátyolmaszkok már szépen felturbózták a bőröm, így kevésbé volt hiányérzetem a gyengébb hatása miatt. Bővebben ITT olvashatsz róla.

Nagyon örülök, hogy részt vehettem a kihívásban, köszönöm szépen az Avonnak, hogy rendelkezésemre bocsátotta a maszkokat. Nagyon élveztem, nem is volt olyan nehéz napi 20 percet szánni egy kis relaxációra, az eredmény pedig magáért beszél és ékes bizonyítékul fog szolgálni saját magamnak is a jövőben. Igyekszem majd bizonyos időközönként ilyen 5 nap - 5 maszk heteket tartani, mert a bőröm állapotán így nem csak átmenetileg segítenek, hanem hosszabb távon is. Nálam egyértelműen a hidratáltság, puhaság, élettel telibbé válás a legszembetűnőbb eredmény, hiszen vízhiányos a bőröm. Ajánlom minden vízhiányos bőrű társamnak, hogy iktasson be néha egy hasonló maszk hetet, megéri.

A maszkokat pedig az utolsó kivételével, ami nekem nem lett kedvenc, csak ajánlani tudom. Nehéz lenne rangsorolni, de talán a hialuron savas és a Cica növényes lett a kedvencem. A True Nutra Effects fátyolmaszkok ráadásul újdonságok a márkánál, lessétek meg őket!


Milyen gyakran használtok fátyolmaszkot?
Szoktatok néha külön rituálékat tartani?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék