Xmas Challenge Day 2 | Karácsonyi kívánságlista

szerda, december 02, 2015


A hét második felére pont egy karácsonyi kívánságlistás bejegyzést terveztem, így a téma pont jó időpontra lett időzítve, mert két legyet üthetek vele egy csapásra. A legfőbb kívánságaim sajnos nem vásárolhatóak meg, és bármi egyéb cselekedet is vajmi kevés lenne a megvalósításukhoz. Ez a bejegyzés a tárgyi dolgokra fog fókuszálva, azok közül is inkább olyan dolgok lesznek itt, amiknek a nagy részét biztosan nem fogom megvásárolni és kérni sem senkitől, ennek az egyszerű oka az, hogy szerintem némely dolognak borzasztóan irreális ára van - de álmodozni azért szabad.


1-2: Nem titok, hogy a The Body Shop-ból a tusfürdők a kedvenceim közé tartoznak, még az áruk is éppen hogy abba az árkategóriába esik, ami még alkalmanként belefér, nem csak az illatukkal de a formulájukkal is levettek már a lábamról. A limitált kiadások közül látatlanba a deres áfonyára mondtam volna azt, hogy nem lehet rossz illat ügyileg, a cukormázas almára pedig, hogy biztosan vagy émelyítő vagy mű, mindenesetre kizártnak tartottam, hogy nekem tetsszen. Legutóbb mikor az üzletben megszaglásztam őket meglepődtem magamon, mert határozottan a cukormázas alma volt az, aminek a legjobb illata volt mind közül, sőt nem csak jó, hanem egyenesen isteni, míg a szilva illat borzasztó számomra, a deres áfonya pedig átlagos. Ekkor döntöttem el, hogy egyszer nekem mindenképpen kell egy Cukormázas alma tusfürdő (1890 Ft). Az Argánolajos habfürdőjük (4490 Ft) pedig a másik, amit szívesen kipróbálnék, de az már megüti azt a bizonyos lélektani határt.

3: Szeretek órákig feküdni egy kád forró vízben, áztatni magam és olvasgatni, fürdőbombákat és hasonló kényeztető termékeket használni, fel is keltette a figyelmemet a Deres Áfonyás pezsgő fürdőkocka (6290 Ft), kétségtelenül jól hangzik és tetszetős ez a termék, arra viszont kíváncsi lennék, hogy mi különlegeset tud ennyi pénzért.

4: A Cukormázas alma gyertyára (5190 Ft) mielőtt rákerestem sejtettem, hogy átlag fölötti ára lesz, de amikor megláttam rendesen kipattant a szemem. Nem tudom eldönteni, hogy aranyból van, vagy száz évig égethető, esetleg Amerikában is érezhető innen az illata - vagy mi mást tud, amiért ennyire nevetségesen drága (szerintem)?

5: A Lush Bubble Gum ajakradírjának (2390 Ft) a bűvkörébe minden kétséget kizáróan a blogger világnak köszönhetően kerültem, számtalan blogon olvastam már róla, ahol agyon dicsérték és mindenki esküszik rá, hogy különb egy átlagos - akár otthon elkészített - radírnál. Nagyon szeretném kipróbálni, és ez az egyik aminek bár az árát sokallom, de nem vennék mérget rá, hogy mindig fogok tudni ellenállni neki :D

6: Ha fürdőbomba akkor Bomb Cosmetics - egyszerűen imádom azt a kellemes illatorgiát, ami körbejárja a termékeiket. Volt már alkalmam egy fürdőbombát kipróbálni tőlük, amit nagyon szeretett a bőröm is és én is. Most a Rudolf Fürdőbombát (990 Ft) néztem ki magamnak (imádom a forró csokit és olyan cuki karácsonyi).


A Kökiben van egy fehérneműbolt, ahol szuper karácsonyi és norvég mintás harisnyákat vásároltam tavaly, kellemes anyagúak, kényelmesek és szépek is, remélem idén is kaphatóak, mert szeretnék még belőlük párat.


7-8-9: Az F&F Home kínálatában széles a paletta párnahuzatokból, ki is néztem párat, a karácsonyi dekorációk mindig olyan szépek. A kötött mintás párnahuzat (5990 Ft) olyan télies, egyszerű és letisztult, míg a szatén párnahuzat (2990 Ft) elegánsabb, csajos, romantikus darab. A feliratos pamut párnahuzat (1990 Ft) pedig a felirat miatt különlegesebb.

10: A képen látható táska felirat nélkül pontos mása annak a táskának, ami még nagyjából 1-2 éve a H&M kínálatában volt kapható, be is szereztem és nagyon szeretem, de már kezd kissé kopottas lenni, nagyon szeretnék egy ugyanilyet, de már nem kapható. Ez Michael Kors táska tetszene, ha nem lenne rajta a felirat, így túlságosan tucat darab. Viszont az egyik pláza egyik standjánál láttam egy táskát, ami szinte ugyanolyan, egy kis kígyóbőr minta is van belecsempészve, azt szeretném!

11-12: Végül de nem utolsó sorban két pirosító (2990 Ft) a Milanitól, mesés a kinézetük, gyönyörű a mintázatuk, a barack színű pírt pedig imádom magamon, egyszer, majd, valamikor talán az enyém lesz valamelyik.


Nektek mi szerepel a karácsonyi kívánságlistátokon?






You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék