Xmas Challenge Day 9 | Csomagolópapír vs. ajándéktasak

szerda, december 09, 2015


A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők közössége csoportban Suz'n fejéből pattant ki az ötlet, hogy Karácsonyi Challenge-t indít, ami leginkább a VKP-hoz hasonlít és röviden annyit takar, hogy December 1 és 24 között a résztvevők mindennap egy megadott karácsonyi témáról írnak egy bejegyzést a blogukra.

A mai nap témája: Csomagolópapír vagy ajándéktasak?

Egyértelműen csomagolópapír párti vagyok, különösen azért, mert (főleg Karácsonykor) számtalan szebbnél szebb mintázatú közül válogathatunk, számomra legalábbis sokkal nagyobb élmény közöttük keresgélni, ellenben az ajándéktasakok általában unalmasak. Szeretek csomagolni, több odafigyelést igényel és szerintem ez is azt jelzi, hogy jobban foglalkoztunk az ajándék "elkészítésével", nem csak gyorsan beledobtuk egy tasakba és kész. Az ajándék kibontogatása is külön élmény, ha ajándéktasakba rakjuk a meglepetést, akkor ez elmarad. A tasakban azonnal meglátjuk az ajándékot, könnyebb belőle előre meglesni a fa alatt, csak ki kell emelni belőle, míg a csomagolópapíron keresztül rejtélyesebb marad és az izgalom sem marad el. Persze vannak olyan esetek és olyan ajándékok, amiket formájukra tekintettel kézenfekvőbb ajándéktasakba tenni, nem mondom, hogy én sosem használtam és sosem fogok ilyesmit, de alapvetően csomagolni szeretek, ajándékkísérőt készíteni, szalagot kötni. Csak én komplikálom ennyire túl? :D


Ti melyik megoldást szeretitek jobban?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék