Korrektor teszt | Miss Sporty Perfect Stay és Missha The Style

csütörtök, április 07, 2016


Hónapokkal ezelőtt még nagy korrektor keresgélésekben voltam, ugyanis az előzőleg használt és elfogyott darabommal nem voltam maradéktalanul elégedett, így nem akartam újra vásárolni. Miután hetekig kutattam a Catrice Camouflage folyékony korrektor után, de mindenhol csak hűlt helyét találtam más terméket kellett keresnem. A drogériában nézelődve a Miss Sporty Perfect Stay 10hr Liquid Concealer tűnt a legjobb választásnak, ami (akkor) a márka újdonsága volt. Emellett pár nappal később egy másik korrektor mellett is le tettem a voksom és megrendeltem a Missha The Style Under Eye Brightener folyékony korrektorát - a mai bejegyzésben róluk lesz szó.


Miss Sporty Perfect Stay Liquid korrektor
A Miss Sporty új korrektorai még valamivel karácsony előtt jelentek meg. Két árnyalatban kaphatóak, nekem próbálgatás nélkül is a világosabb - 001 Light árnyalatra esett a választásom. Ez egy hidegebb, cseppet rózsásabb, természetes árnyalat, a színe tökéletesen passzol a bőrömhöz. A csomagolása a szokásos, jól látszik a szín, az árnyalat megjelölés. Az aplikátor kicsi és puha, könnyen felvihető vele a szükséges mennyiség a szem alá. Felbontástól számítva 24 hónapig használható fel, aminek én kifejezetten örülök, mert nálam a korrektorok elég lassan fogynak. Mennyiség jelölést viszont nem találtam rajta. Szem alatti karikákra használom és bár ennél sem mondanám, hogy makulátlanul elfed mindent, de hatásosabb, mint az előző korrektorom. Jól építhető, nem ül bele a szemkörnyék apró ráncaiba, nem szárít és természetes finise van. A fedésével is elégedett vagyok. A szokásosnál folyékonyabb állagú, ezért picivel több idő mire megszárad, én púderrel szoktam fixálni. Egész nap tartós, nem kopik meg. Minimális illata van, de csak akkor érezhető, ha megszaglásszuk a tubuson belül.

Az ára 949.-, beszerezhető a drogériákból.


Missha The Style Under Eye Brightener
Interneten keresztül korrektort vagy alapozót rendelni már neccesebb, de túl sokáig ennél sem gondolkoztam, a legvilágosabb árnyalat mellett döntöttem, ami az 1 Light Beige. Szintén két árnyalatban kapható, és színminták alapján ez is természetesebb, semleges árnyalatnak látszott, azonban élőben már egyértelműen sárga tónusú. Egyébként egyszerű külseje van, viszonylag kisebb. Az aplikátora szintén kisebb és puha, könnyű vele felvinni a terméket, viszont maga a korrektor már sűrűbb állagú, ezáltal gyorsan is szárad. Az illata is sokkal erőteljesebben érezhető. Sajnos a bőrszínemhez egyáltalán nem passzol, a sárgás árnyalata miatt elüt tőle és teljesen természetellenes. Ezen kívül nem olvad bele a bőrbe, hanem maszk hatást kelt és kiemeli az apró ráncokat is, rajtam nagyon nem mutat jól, emiatt többször nem is használtam. Mennyiségjelölést ezen sem találtam sajnos, viszont a szavatossága 12 hónap.

Megrendelhető 1300.- körül INNEN.

Összességében tehát a Miss Sporty korrektorral elégedett vagyok, jól teszi a dolgát, hosszú ideig használható, színben is passzol és jó árban van - ellenben a Missha korrektora színben nagyon elüt a bőrömtől, maszk hatású és nem mutat jól, ezért azt nem tudom jó szívvel ajánlani.


Nektek melyik korrektor vált be legjobban?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én a Catrice Camouflage Cream-re esküszöm, igaz nem szem alá használom csak egy-két kisebb bőrhibára, orr körüli pirosság elfedésére. Bár mostanában erősebb fedésű alapozót használok és nincs is rá szükség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szem alá inkább krém állagút keresgéltem, viszont a Catrice ikonikus korrektora is meg van, nem rossz, de nekem annyira nagyon nem is vált be. Örülnék, ha nem lenne szükségem a szem alatti karikák elfedésére :D

      Törlés

Címkék