Mit rendeltem mostanában? #1 | Zaful, SammyDress, Notino, Bomb

hétfő, január 16, 2017


A ruhákat még december elején rendeltem, a többi már mind januári szerzemény. A Notino-ról több mindent szerettem volna, ezért most a tesómmal együtt leadtunk egy rendelést, a Bomb Cosmetics rendelés pedig teljesen hirtelen ötlet volt, amikor megláttam a szuper akciókat úgy voltam vele, hogy nem hagyhatom ki. A termékek nevére kattintva eljuthattok azokra az oldalakra, ahonnan meg tudjátok rendelni őket.


A nyitó képen láthatjátok, hogy a weboldalon milyenek a ruhák, itt pedig a valóságban. A fekete, vállnál kivágott ruhán sokat gondolkoztam, hogy megrendeljem-e, nagyon tetszett, de a méretleírás alapján irtó pici kellene, hogy legyen rám, viszont az elmúlt rendelések tapasztalatai alapján megmertem rendelni, mivel a leírás nem mindig tükrözi a valóságot és jól tettem, mert tökéletes a méret. Az anyagával is elégedett vagyok, kellemes viselet és jól néz ki, az egyetlen bajom vele a mini garbó, ami a képen sajnos elkerülte a figyelmemet. Nagyon utálom a garbókat, mindjárt megfulladok érzést keltenek bennem, de meglátjuk. A szürke, aszimmetrikus hosszított felső a kedvencem lett, szerem az anyagát, a fazon, a színt, a kialakítást és méretben is tökéletes.


Ennek a bézs, combnál bevágott ruhának ugyanolyan az anyaga, mint a feketének, hátul gyöngygombos. A színét sajnos az általam készített kép nem igazán adja át, sokkal inkább hasonlít a weboldal szerinti képre. A mérete is jó lett, viszont nem tetszik magamon, nem állnak jól nekem az ennyire hosszú ruhák.


Nagyon rég rendeltem már a Notinoról (akkor még iparfüméria volt), de nagyon sok olyan dolog van, ami egyedül itt szerezhető be. Például tudtommal illatminták is egyedül innen rendelhetőek, méghozzá széles skálában, ezért megrendeltem a Valentino Valentina Rosa Assoluto parfüm mintát. Az ekcémás bőrnek a kézfertőtlenítők is ellenségei, mivel nyilván tele vannak alkohollal, azonban vannak olyan szituációk, amikor inkább a száraz és ekcémás bőrt választom, mert kezet mosni épp nem tudok, ezért választottam ki a Bath & Body Works Honolulu Sun antibakteriális gélt, aminek nagyjából olyan az illata, mint a Pina Colada koktélnak. Sok jó véleményt olvastam a Maybelline Fit Me korrektorról is, már egy ideje ki szerettem volna próbálni, szóval jött velem. És becsúszott egy fátyolmaszk is a Missha Pure Source Cell Sheet Bamboo, ami állítólag a hidratálásban jeleskedik.


A Bomb Cosmetics múltheti leárazásán egy csomó dolgot fél áron lehetett megrendelni (sajnos azóta az akciónak már vége), aminek fürdés mániásként nem tudtam ellenállni. A Pazar kényeztetés tusoló gél egy kókuszos illat, rajta kívül választottam még három fürdőbombát (Tökéletes ajándék, Gyömbérke és Szerelmi fészek), valamint egy Gyömbér szerelem fürdősütit is. Alig várom, hogy mindent kipróbáljak, lesz róluk véleményezős bejegyzés.


Nektek sikerült kifogni valamilyen szuper akciót?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Azt a korrektort én is régóta ki akarom próbálni, illetve az alapozót is. Örülnék, ha írnál róla tesztet. :)
    Hú, nem írom le miket vettem, de linkelem a bejegyzésem.
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2017/01/winter-haul-teli-szerzemenyek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp lesz róla teszt :) A bejegyzést pedig közben már meglestem :D

      Törlés

Címkék