Minimál smink Avon termékekkel

csütörtök, május 24, 2018


Avon újdonságok következnek, sminktermékekre korlátozódva, melyekkel egy teljesen minimál hétköznapi smink is elkészíthető. Előljáróban csak annyit, hogy nem rossz az ehavi választásom sem.😉

Az AVON Luxe Bőrfeszesítő Alapozóval kapcsolatosan csak annyit kértem, hogy ne túl világos színt küldjenek, de ne is legyen sötét. Így került hozzám a Nude árnyalat. Szerencsémre tökéletesen illeszkedik a bőröm színéhez, mintha rám varázsolták volna. Gyakran még drogériában sem sikerül a színeket próbálgatva kitalálni a megfelelő árnyalatot, szóval ez most egy szerencsés helyzet volt, innen is köszönöm a Lányoknak a gondolatolvasást! Ez egy 2in1 újdonság, ami amellett, hogy gondoskodik a bőr tökéletlenségeinek elkendőzéséről bőröregedést késleltető szérumot is tartalmaz, ami feszesíti és simítja a bőrt.

AVON Luxe bőrfeszesítő alapozó: 30 ml, 5 árnyalatban, 3899.- (jelenleg 2799 Ft)

Én semleges tónusnak mondanám ezt a nude színt, nem igazán hajlik sem sárgába, sem rózsaszínbe. Nagyon folyós, nekem még sosem volt ennyire folyékony alapozóm. A pumpája nem a kedvencem, annak ellenére, hogy egyébként az ilyen kiszerelést tartom a legpraktikusabbnak. Viszont a pumpával itt nem igazán lehet szabályozni a mennyiséget, így sokszor több folyik ki belőle, mint amennyire szükség lenne. Szépen el lehet dolgozni, utólag sem sárgul be. Ha vannak apróbb hámló vagy szárazabb területek az arcon azt kiemeli, így nem tökéletes a látvány. A pórusokat nem tünteti el, pedig el tudnám viselni.😀 A fedése enyhe, közepes. Én elégedett vagyok vele, mert a pirosságokat elfedi, akár az apróbb pattanásokat is.

Teljesen jó hétköznapi alapozónak tartom, ha valaki nem sok és látványos bőrhibát szeretne vele elfedni, hanem inkább csak egységesebbnek tűnő bőrképet kapna. Fel lehet vinni több rétegben is, így a fedése is sokkal erősebb lesz, viszont maszk hatású, én ezt nem kedvelem. A finise ragyogó, többek között ezért is szoktam lepúderezni. Pedig sokkal jobban szeretem ezt, mint a matt arcot, de annyira könnyed állaga van, hogy szerintem enélkül hamarabb eltűnne a bőrömön vagy felszívódna. A kedvenc púderemmel pedig jól működik. Orrfújásnál folyamatosan kopik le az orromról, púder nélkül még gyorsabban, allergiások hátrányból indulnak.😀 Eldolgozás szempontjából én legjobban a Real Techniques Expert Face Brusht szeretem használni hozzá, ezzel tetszik legjobban az eredmény, ámbár a szivaccsal meg természetesebb.

Kétfunkciós sminkszivacs: 1 999 Ft (jelenleg 1399 Ft)

Az Avon Kétfunkciós sminkszivacs nedvesség hatására eléggé megnő, tapintásra tök jó puha. A vágott, ferde része tökéletes a szem alatti területen korrektor eldolgozására, a másik fele pedig az alapozó felvitelére jó. Az alján a fehér rész funkcióját még nem sikerült megfejtenem, de talán az könnyíti meg, hogy megálljon a 'lábán'? Az biztos, hogy sok alapozót szív magába, ez különösen igaz a fent említett alapozóval párosítva, a nagyon folyós állaga miatt. Az eredmény is természetesebb így, mint mondjuk ecsettel. Tisztítani egyenlőre egyszerű, sikerült pikk-pakk minden alapozó cseppet kimosni belőle, bár amúgy sem szoktam megvárni, míg beleszárad.

mark. Big and False Lash szempillaspirál: 10ml, 1 999 Ft (jelenleg 1399 Ft)

A szempillaspirál katasztrófa után úgy gondoltam, hogy miért ne állítanám kihívásnak az Avon mark. Big False Lashes Szempillaspirálját, lássuk megbirkózik-e a szempilláim göndören tartásával. Kis duci kialakítása van, a kefe pedig nem szilikon. Nekem kicsit túl bumszli, de még viszonylag könnyen hozzá lehet férni vele az összes szempillához. Mivel én a saját szempilláim dússágával elégedett vagyok, ezért ennek a használatával sem vettem észre látványosabb eredményt. Ha nem vagyok elég gyors és pontos vele, akkor hajlamos összetapasztani a szempillákat, több réteget én egyáltalán nem ajánlok belőle. A színe szép intenzív, nem potyog belőle napközben a szemem alá. Nem irritálja a szemem. Göndörség tekintetében csodát nem tett, de valamivel tovább tartja meg, ha használok előtte szempilla göndörítőt.


Kipróbáltál már valamit a májusi Avon termékek közül?
Te miket használ, amikor minimál sminkre vágysz?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék