Mit ne vegyél Joy-napokon | Scholl Velvet Smooth Elektromos Talpreszelő

csütörtök, május 10, 2018


A legutóbbi kupon napok alkalmával féláron vettük meg a híres neves Scholl Velvet Smooth Elektromos Talpreszelőt, úgy voltunk vele, hogy biztosan van annyira jó, hogy a teljes ár felét megérje, hát tévedtünk. A miértre fény derül a részletekből.

"A készülék percek alatt eltávolítja a megkeményedett bőrt, így csodásan puha lábakat biztosít. A használata nagyon egyszerű, csak irányítsuk a készülék forgófejét a megkeményedett bőrfelületre, s a művelet végén hidratáljuk lábunkat egy erre a célra speciálisan kifejlesztett lábkrémmel.
  • gyengéd és hatékony bőrkeményedés-eltávolítás
  • könnyű és biztonságos használat
  • ergonomikus kialakítás
  • speciális MicraluminaTM felülettel és gyémánt kristályokkal ellátott rotációs fej" - így szól a termékleírás.
A készülék nagyon csinos ebben a rózsaszín árnyalatban. Elemmel működik, a használata valóban roppant egyszerű és kényelmes, csak egy be és kikapcsoló gomb található rajta, meg egy olyan amivel a fejek cserélhetőek.
Kezdeném azzal, hogy egyébként nem sok rendbe hozni való van a talpaimon, jellemzően a sarkamon szokott megvastagodni a bőr, a gyakori szandálviseletnek köszönhetően. Szóval ez még csak nem is jelenthet durva kihívást. Tulajdonképpen egy szimpla habkő vagy sarokreszelő is lazán teszi a dolgát, nincs velük bajom, de azt vártam, hogy ezzel az elektromos talpreszelővel még hatékonyabb és gyorsabb lesz a folyamat. Hiába emlegetik ezeket a gyémántfejeket extra erősként, én a talpamon egyáltalán nem tapasztaltam, hogy bármivel többre lenne képes, mint egy pár száz forintos mütyür. Sőt, lassabban, kíméletesebben és kevesebbet csiszol. Minimum dupla annyi időt vett igénybe a talpaim rendbehozatala, mint amikor habkövet vagy sarokreszelőt használok, így hát hatékonyabbnak nem nevezném. Gyorsabbnak pedig még annyira sem. Miután fél órát ügyködtem vele, az eredmény egész jó volt, azért szépen el lehet távolítani vele a bőrkeményedést, viszont később észleltem csak, hogy tök érdes maradt az a terület, ahol ezzel reszeltem, ez sem igazán tetszett. A lényeg ennyi, túl sok dolgot nem lehet ezen ecsetelni. A tapasztalataim tükrében mindenkit óva intenék tőle, hogy beruházzon rá a Joy-napok alatt, vagy bármikor máskor. Szerintem teljesen felesleges. 12.000 Ft-ért egyenesen vicc az ára, de kuponokkal, fele annyiért sem éri meg. Én a Scholl-tól többet vártam volna, különösen ilyen ár mellett.


A teljes ár tükrében a fele, egy ilyen sokat emlegetett terméknek tényleg nagyon kedvezőnek hat. Mi is így vettük, hála az égnek, hogy a teljes árát nem adtuk volna ki érte. De az igazság az, hogy szerintem még fél áron sem éri meg. Gyakorlatilag egy egyszerű habkővel vagy sarokreszelővel látványosabb eredmény érhető el, mint a sokak kívánságlistáján szereplő (és egyébként a közvélemény szerint sem túl kiemelkedő) Velvet Smooth elektromos reszelővel.

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg másokkal is!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék