Márciusi és Áprilisi kedvencek | 2018

szerda, május 02, 2018


Az elmúlt két hónapban, ami volt hóeséses tél, virágzó tavasz és szikrázó nyár is, rengeteg kedvencem gyűlt össze, ezért most a márciust és áprilist összevonva mutatom meg az elmúlt idők legjobb termékeit, eseményeit, történéseit. Megdöbbentett, hogy hirtelen nyakunkba szakadt a nyár, áprilisban ez azért nem szokványos jelenség, mindenesetre nekem cseppet sincs ellenemre, hogy ha már most sütkérezhetek. Inkább legyen így, mint a hosszú fagy és a lehangoló borongás. A lényeg, hogy az elmúlt két hónap minden téren szuper volt, izgalmas dolgok történtek, eseményekből sem volt hiány és termékek terén is sok szuper dolgot használtam.

Az AVON Anew Arctisztító Balzsam innovációjáról nem régiben számoltam be, azóta is lelkesen használgatom, főleg amikor esetleg alapozót vagy színezett fényvédőt viselek, ilyenkor ez tisztítja meg legjobban a bőröm. Annyi a titok, hogy száraz kézzel és száraz bőrre kell felvinni, aztán lemosni, különben habzani kezdhet és kevésbé lesz hatékony.

Két dolgot használtam napi szinten az utóbbi időben a Biodermától. A Hydrabio H2O Micellás Víz nagyon gyorsan és szépen távolítja el a szempillaspirált, ezért az extra szeretet. Szerintem a hidratáló tulajdonsága miatt lehet hatékonyabb erre a célra, mint mondjuk a Sébium Micellás, pedig az is csúcs. A Hydrabio Szérum szintén napi szintű használatban volt, általában hidratáló alá vittem fel, hogy fokozza annak a hatását, hiszen a vízhiányos bőröm ezt nagyon is igényli.


Intenzívebb használatba kerültek a fényvédők a napsugarak megjelenésével, a Clinique SUN Mineral Sunscreen Fluid-ot szeretem leginkább kenegetni. Nem mattítja az arcot, természetes bőrfényt hagy rajta, viszont nem is irritál, nem okoz pattanásokat és nagyon jól véd, az utóbbi napokban még a vállamra és a mellkasomra is ezt kentem, mert utcán viselhetőbb, mint a testre való fényvédők.

Mondhat bárki bármit, nekem egyszerűen muszáj fizikai bőrradírt használnom. Egyetlen használat után is sokkal szembetűnőbb az eredmény, mint amikor fél évig hámlasztok. Puha, egységes, sima és tiszta bőrt kapok vele, szerencsére már a kínálat sem szegényes, de a Phi Mandala Arcradír a jelenlegi kedvencem.

Hamarosan úgyis zengek majd ódákat a Magister Orgonaméz Mélyhidratáló Arckréméről, ezért most csak annyit, hogy mióta megérkezett minden este nyúlok érte, és szorgosan kenegetem (és nem csak azért, mert orgonás😛).

1 év megunt keresgélés után VÉGRE sikerült megszereznem a Solanie Alkoholmentes Tonikját, ami aloe vera és ginkgo bilova kivonatot tartalmaz, ezek érezhetően jó hatással vannak a bőrömre, látványos pozitív eredmények érhetőek el vele.


Gyantázás után egyetlen dolgot tudok elviselni a bőrömön, mert a hidratálásnak ilyenkor kiemelt szükségét érzem. Ez pedig a Magister Maccarone Habkrém. Bár nem igazán tavaszra, nyárra való textúrája van, annál sokkal tömörebb krém, de nincs benne parfüm, sem illatanyagok, ezért nem csípi a bőröm és nem irritálja, kellemes érzés magamra kenni ilyenkor. Gyorsan hidratálja is a bőröm, az illata pedig még mindig fincsi.

Kábé az egyetlen drogériában található kézkrém, ami ér is valamit a Dove Nourishing Secrets Kézkrém, avokádóolajat és körömvirágot tartalmazó verziója. Kétségbeesésemben gondoltam, hogy teszek vele egy próbát, mert önmagában csak kézkrémeket rendelgetni nem igazán éri meg, nekem meg kellett valami SOS, ami segít a kezeim szárazságán. Nem mondom, hogy az összetétele a legjobb, de eddig a hatásával meg vagyok elégedve, jól hidratál és hamar beszívja a bőröm, bár ez nem csoda, mivel olyan volt, mint a sivatag.

A kedvenc tusfürdőm mostanság az Yves Rocher Plaisirs Nature mangó és koriander, a fanyar gyümölcsösség keveredik egy csipet fűszerességgel, ez így tökéletes kombó. Magából a tusfürdőből pedig kevesebb kell, mint bármelyik másikból.


Ami a kezemnél is sokkal szárazabb szokott lenni, az a körömágyam és a körmöm körüli bőr..😑 A műkörmös, akihez járok mindig gyönyörűen helyrerakja, de nem telik el egy hét és megvastagszik, a sivatagnál is jobban kiszárad, ami azt eredményezi, hogy muszáj tépkednem, rágnom, így meg még szörnyebben is szokott kinézni. Ezért elkezdtem kenegetni a Crystal Nails kókuszos körömágybőr olajával, ami isteni illatú, azonnal beissza a bőröm és nagyjából kordában is tudja tartani a kiszáradását. Régen is használtam, ezer éve megvan, de ránézésre egy csepp sem hiányzik belőle.

2 éve kaptam a szülinapomra a Jimmy Choo Blossom parfümöt, de az utóbbi hetekben sokkal intenzívebben használom, mint korábban. Édes is, virágos is, de nem túl tömény és nem fulladok meg tőle. A bőrömre sosem fújok parfümöt, a ruháimon viszont biztosan egész nap érezni, anélkül, hogy magamra borítanám az üvegcse felét, nagyon szeretem. Ha parfüméria környékén jársz érdemes megszagolni.

Az egyetlen sminktermék a válogatásban az Artdeco Szemhéjbázis, ami méltán olyan népszerű. Nem kell belőle sok a szemhéjra, könnyen elkenhető, viszont sokkal szebben mutatnak rajta a szemhéjpúderek, mint nélküle. Nekem egyszerűbb is így dolgozni rajta, a színek is intenzívebbek, a smink pedig egész nap tartós marad.


Március elején volt Enrique Iglesias koncertje, amire már október óta megvoltak a jegyek és tűkön ülve vártam. Én nem is csalódtam, nagyon élveztem, csak az emberekre szorulna egy kis illemtan óra, mert sokan nagyon nem tudnak normálisan viselkedni. Köztudott, hogy imádom a Balatont és az egész hangulatát, ottani nyugalmat. Idén a korán berobbant melegnek is köszönhető, hogy már áprilisban eljutottam és felszívtam magam vele. Moziban megnéztük a Vörös Veréb című filmet, bár abszolút nem szeretem ezt a stílust, ennek megtetszett az előzetese. Elég jó volt, bár nekem picit túl véres és túl erőszakos.. :D Talán bő egy hónapja kezdtünk el kísérletezni a Szafis termékekkel, főként lisztekkel, amik nagyon beváltak. Nem csak diéta szempontjából volt jó döntés rájuk váltani, hanem úgy egyáltalán, de ennek a témának lehet, hogy szentelek majd egy külön bejegyzést.


Te miket használtál sokszor az elmúlt hónapokban?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék