Dove Nourishing Secrets termékek

hétfő, május 07, 2018


Nagyjából egy hónapja kerültek ki a Dove Nourishing Secrets kollekció darabjai a boltok polcaira. Mivel a Glamour-napokon sikerült tök véletlenül, pont ebből a kollekcióból vásárolnom 3 különböző terméket is, ezért most együtt megosztanám róluk a véleményem.

Nagyon szeretem a Dove tusfürdőket, mert szinte csak ezek hagynak maradandó illatot a bőrön, mindezt teljesen természetes, kellemes formában, nem agyon illatosítva vagy parfümözve. Ezen kívül a formulájuk is kedvencem, pedig korábban nem kimondottan rajongtam a krémtusfürdőkért. Ezekből kevés kell, a bőröm pedig selymes lesz tőlük. Mindig illatok alapján választok, mást nem szoktam figyelni, ezért is tűnt fel csak utólag, hogy a Nourishing Secrects kollekció része a Glowing Ritual tusfürdő. Kellemes édes virágos illata van, amit a Japán nők rituáléi ihlettek. Lótuszvirág kivonatot és rizsvizet is tartalmaz. Akármilyen illatban is próbáltam eddig ki szinte már a teljes palettát, mind ugyanolyan jó volt. Ezért is lepett meg, hogy ez a tusfürdő mellőzi a krémes állagot, és teljesen szokványos 'folyós'. Tisztításban jó, de ennél nem érzem azt a puhaságot a bőrömön, mint a többinél és többet is kell használnom belőle. Az illat viszont tartósan megmarad a bőrön.

A táskám új állandó lakója a Dove Nourishing Secrets kézkrém avokádó olaj és körömvirág kivonat tartalommal. Meguntam a Biodermát cipelni, de az utóbbi időben rajta kívül semmit nem éreztem olyan hatékonynak. Ezer éve nem adtam esélyt drogériás kézkrémnek, amúgy általában ez lehetetlen küldetés is, most viszont úgy néz ki jól tettem. Az állaga hiper könnyed, általában útközben vagy a munkahelyemen kenegetem vele a kezem, ilyenkor pedig utálom, ha sokat kell várnom mire eltűnik a bőröm rétegeiben vagy ha netán ragad. Ennél egyik gond sem áll fenn, pillanatok alatt beszívódik, nem ragad és marad semmi érzet a kezemen. Az illata erőteljesebb növényes, az INCI pedig cseppet sem makulátlan, de ez a kivételezés most akkor is jól jött. A hatása egyelőre kárpótol. Extrém száraz kezekre talán kevés, de az én közepesen száraz kezeimet szépen helyrehozta, macera nélkül, szóval megérte megvenni. Ja és ezt a kézkrémet pedig a Közép-amerikai nők rituáléi inspirálták.😀


Két új tusfürdő habbal is bővült a Dove kínálata, egy argánolajos és egy rózsás verzió érhető el belőle. Én előbbit vettem meg, az illata klasszikus Dove-os. Én tusfürdővel nem szoktam spórolni, szeretem ha habzik a szivacs rendesen, ezért is használok ritkán ilyesmit. Azt hallottam borotva habként is jól funkcionál, ezért szerettem volna igazából kipróbálni. A habját imádom, nagyon tömör és sokkal jobb ebből a szempontból, mint bármi hasonló, amit eddig használtam. Ettől eltekintve viszont nem tartom nagy durranásnak, borotvahabként jó, de semmi extra. Ráadásul úgy érzem, hogy szárítja is a bőröm, 'csikorgós' tapintású lesz, miután ezt használom. Tusoláshoz meg sajnálok egy csomót kifújni belőle. Utazásnál praktikus lehet, ha valaki spórolna a helyen és egy 2in1 terméket szeretne, de ezt leszámítva ha valaki csak borotvahabnak venné meg, akkor szerintem fölösleges.


Ha tetszett a bejegyzés oszd meg másokkal is!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék