Alap sminkkészlet koreai termékekből

hétfő, október 26, 2015


Arról már írtam korábban, hogy egyre több koreai terméket vetettem be az arcápolási rutinomba, de a koreai sminktermékek között is nagy kincsekre bukkanhatunk. Drogériás alap-sminkkészletről már rengetegen írtak, koreai termékekről viszont még sehol sem olvastam, ezért ebben a bejegyzésben én ezekből állítottam össze egy alap készletet, gondoltam hasznos lehet. Próbáltam szem előtt tartani azt, hogy az összetevők nagyjából rendben legyenek, pénztárcabarát áron hozzájuk lehessen jutni és nem utolsó sorban olyan termékek kerültek ebbe a bejegyzésbe, amikről csak jókat olvastam és jó értékeléseket kaptak.


Ami szinte mindenki készletében biztosan megtalálható az vagy egy alapozó vagy egy BB krém, én most utóbbit vettem ide. A Holika Holika Clearing Petit BB Krém csupa maximum értékeléssel rendelkezik krémmánián, és eddig csak jókat olvastam róla. A fedése akár egy alapozóé, az ára a teljesítményéhez mérten pedig nagyon kedvező. 30 faktoros fényvédőt tartalmaz, valamint teafa olaj és egyéb olajképzést kontrolláló összetevőket. Talán egyetlen hátránya, hogy egyetlen árnyalatban kapható csak, viszont ez a világos bőrűeknek általában megfelelő. Egyébként 5 fajta kapható belőle, mindegyik különböző bőrtípusra ajánlott; ez konkrétan a kombinált/zsíros bőrre való verzió.

Ha korrektor, akkor Missha The Style, amit szemkörnyékre javasolt használni leginkább, két árnyalatban kapható, bőrélénkítő összetevőket tartalmaz, amelyek tökéletesen elfedik a bőrhibákat és a szem alatti sötét karikákat. Szintén maximális pontszámmal rendelkezik, és kedvező áron kapható.

Én jelenleg is egy transzparens púdert használok, szerintem ez a legegyszerűbb, nem kell vacakolni a színekkel, hogy vajon melyik passzol; ha pedig koreai termék, akkor a TonyMoly Delight Cotton Pact púdert ajánlom, kétféle kapható belőle egy színtelen és egy beige árnyalat. Mattít, 7 féle zöldségkivonatot, pamut magot és fehér agyagot is tartalmaz, melynek köszönhetően visszafogja az arcbőr zsírosodását.

Szemöldök témában nálam már régóta kívánságlistán szerepel az Etude House Color My Brows szemöldökszínező spirál, mert a képek alapján, amiket láttam róluk nagyon meggyőzőek. 5 különböző árnyalatban kaphatóak, mindenki megtalálhatja közöttük a hozzá legjobban passzolót (szőkés barna, természetes barna, vöröses tónusú barna, valamint világos és sötétbarna).

Szempillaspirálból kettőt vettem most ide, egy olcsóbb és egy kicsivel drágább árkategóriájút, és meglepő módon fotók alapján még is az olcsóbb a meggyőzőbb. Az egyik a Missha The Style 4D Szempillaspirál, aminek szintén maximális értékelése van, azt ígéri hogy kicsit sem nehezít el a szempillákat, hosszabb és dúsabb hatást eredményez, mindezt maszatolás nélkül. Egyszerű kezelni és gyorsan szárad, már elsőre nagyon jó fedést biztosít. Olcsó, érdemes egy próbát tenni vele. A másik pedig az Etude House 3 Step Volumecara And Curling Szempillaspirál, ami egy 3 fokozattal rendelkező szempillaspirál, megnyitja a tekintetedet, buja és göndör pillákat varázsol.


Én kedvelem a színezett ajakápolókat, mert könnyű őket használni, hidratálnak és eközben még színt is adnak az ajkaknak; ezért is tetszett meg nagyon az Etude House Sugar Tint Balm, ami nyolc árnyalatban kaphatóak és erősen pigmentáltak.

Az Etude House Dear My Wish Lips-Talk rúzsoknál pedig nem tagadom, sokat nyom a latban a külsejük, hiszen gyönyörűek, nagyon mutatósak, és elvileg a gyakorlatban is nagyon jól működnek, könnyen eloszlathatók, lágy textúrájúak és hidratáló hatással rendelkeznek, 10-féle színben kapható a natúr árnyalattól az élénkebbig.

Egy pirosító is eléggé alapdarabnak számít, az Etude House Lovely Cookie Pirosítók között van mindenféle, barackosabb árnyalatokról kezdve a babarózsaszínen át az élénkebb pinkig, összesen 8 árnyalatban kapható és elvileg hosszan tartó is.

Egy sima tusvonallal a legegyszerűbb sminket is nagyszerűen fel lehet dobni, erre a célra a TonyMoly Backstage zselés tust néztem ki, ami elég olcsó és csak elégedett vélemények vannak róla. Barna és fekete színben kapható, vízálló és állítólag a TONYMOLY eladási listájának vezető terméke. Ha már szemhéjtus, akkor nem maradhat ki innen az Etude House Oh My Line szemhéjtus sem, 5 színben kapható (fekete, szürke, barna, lila és kék), szintén csak jó véleményeket olvastam róla és kedvező az ára is.

Végül pedig egy szemhéjalapozó, amiről szerintem már mindenki hallott: Etude House - Proof 10 Eye Primer, mindenki csak dicséri, vízálló, 24 órás tartósságot ígér, olajos szemhéjjal rendelkezők különösen nagy hasznát vehetik, emellett pedig nagyon olcsó is.


Ti használtok koreai sminktermékeket?
Milyen tapasztalataitok vannak?
A fentiek közül valamelyiket ismeritek?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék