Elfogyott termékek - rövid tesztek #6

csütörtök, október 01, 2015


Két hónapja volt utoljára ilyen bejegyzés, szépen lassan, de azért gyűlnek a kiürült flakonok. Most kevesebb termékről lesz szó, hogy ne legyenek olyan hosszúak ezek a bejegyzések, aztán majd meglátjuk melyik válik be jobban.


Cien Vattakorong: Már egy ideje nem kapni a Lidl-ben a szokásos vattakorongokat, amiket úgy szerettem, szerintem sajnos megszűntek, ezért legutóbb ezt a másikat hoztam magammal, ami szintén saját márkás termék. A korongok külsőre egyébként teljesen ugyanúgy néznek ki, viszont használat közben először szokatlan volt, mert picit azért mások. 60%-ban tartalmaz pamutot, nem bolyhosodik és nem is válik szét, tehát ez is teljesen rendben van. Azóta már beszereztem még két csomaggal, úgy néz ki ez lesz az új állandó termékem.

Lilibe Vattakorong: Nyáron annyira nem jártam Lidlbe, Rossmannba viszont igen, így igazából találomra jött velem ez a vattakorong csomag, ami 100% pamut, ebből kifolyólag sokkal puhább és kellemesebb is az arcnak. Viszont ez már hajlamos rá, hogy szétjöjjön, szóval kevésbé strapabíró, de egyébként nem vészes szerettem ezt is, árban viszont drágább. Ha a másikból nem lenne és ez esne útba újra venném.


Fa Magic Oil tusfürdő: Pink Jasmine illatban vettem meg, külsőre ha tele van a flakon nagyon jól mutat, olyan elegáns hatást kelt. Az illatát is imádtam, ezért vettem meg. Jól habzott, tisztított, még az illata is tartósabb volt az általában megszokottnál, szerettem. Újra venném.

Avon Senses Mood Therapy Indulgent krémtusfürdő: Ismét elhasználtam egy flakonnal ebből a tusfürdőből, még mindig nagyon szeretem, mert finom illata van, ami nem túl erőteljes, viszont sajnos már nem kapni katalógusban. Nem értem, miért krémtusfürdő a neve, mert szerencsére nincs krémes állaga. Az ára is teljesen kedvező volt, újra venném!

Balea Paradise Beach: Limitált kiadású nyári tusfürdő, én mind az ananász, mind a kókusz illatot éreztem benne. Pink színe volt, de egyáltalán nem fogta be a kádat, imádtam az illatát, teli találat volt, én más évszakban is szívesen használnám. Ha lesz még belőle DM-ben, akkor újraveszem!


Hawaiian Tropic Satin Protection 30 faktoros napvédő tej: Tökéletes állag, gyors beszívódás, apró csillámok, kellemes illat, jó nap elleni védelem. Barnulni is lehet mellette, szerintem ez a tökéletes naptej! Jövőre gondolkodás nélkül újra fogom venni.

Garnier Fructis Goodbye Damage hajerősítő sampon: Tipikus példája annak, hogy nagyobb a füstje, mint a lángja. Miután minden csapból az folyt, mennyire jó ez a sampon, egyetlen mosás után csodás tesz a hajjal, pihe-puha lesz meg minden, gondoltam kipróbálom, mert a márka másik termékcsaládba tartozó samponja az egyik kedvencem. Viszont cseppet sem estem hasra tőle, nem tud semmilyen csodát, maximum átlagosnak mondható, de inkább még annak se. Az illata és állaga a szokásos Garnier. Viszont a hatása nekem nem igazán jött be, mikor ezt használtam hamarabb zsírosodott a hajam, valamennyire el is nehezítette, nem volt kellemes érzés használni. Nem venném újra.

Balea női borotvahab érzékeny bőrre aloe vera-val: Én szerettem az illatát, amit nem tudnék mihez hasonlítani, de semmi extra, nem volt túl erős sem. A hab állaga is pont megfelelő, nem túl kemény, de van tartása és nem folyik szét, rengeteg ideig elég, és mikor ezt használtam nem pattogott ki a lábam utána, szóval szerettem. Újra venném.


Playboy - Super Playboy 24h dezodor: Azt hagyjuk, hogy 24 órás, nem tudom kinek jutott eszébe ezt ráírni, de még viccből sincs igazságalapja, sőt, a funkcióját ez sem látja sajnos el, mert nem hogy 24 óráig nem gátolja az izzadást, de még egy óráig se, sőt még tesz is rá egy lapáttal. Igazából egyedül az illata miatt jó, bár az illata is csak a flakon háromnegyedéig volt finom, utána már kellemetlenbe vágott át, de ezt eddig kb. az összes Playboy dezodornál tapasztaltam. Magamtól nem venném újra.

Garnier micellás víz: Ez már azt hiszem a harmadik flakonom belőle és még mindig kedvenc. Eddig az összes flakont sikerült elejtenem, így mindegyiknek szépen le is tört a kupakja mindig már az elején (meg kifolyt a negyede), most a negyedik flakon van használatban, azt eddig még nem ejtettem el (kopp kopp). Sminklemosásra, a szennyeződések eltávolítására tökéletes, a tonikot viszont már nem helyettesíti. A Rossmannban mostanában gyakran van jó kis akció a Garnier termékekre, úgyhogy ha valaki kipróbálná, akkor hozzájuthat olcsóbban. Újra fogom még szerintem venni párszor.

Mariannoud Szempillaspirál - Extreme Black árnyalata: A keféjének a formáját nem szerettem, nem volt praktikus és egyszerű miatta használni. A színe viszont szép, erős fekete volt, a hatása pedig átlagos. Valójában el sem fogyott, inkább csak beszáradt/lejárt, és már nem akartam őrizgetni, mivel egy ideje úgysem használtam, úgyhogy kidobásra ítéltem végre. Nem venném újra!


Ti ismeritek valamelyik terméket ezek közül?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Hát, tényleg elég viccesek ezek a 24, neadj' Isten 48 órás védelmet ígérő dezodorok... Én személy szerint kiegyeznék 6-8 óra védelemmel is, ha ahhoz tartanák magukat a gyártók, de a legtöbb esetben sajnos nem állják ki a próbát. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nem nagyon lehet találni olyat, ami rendesen véd, a Rexona Maximum Protection az egyedüli, ami eddig hozta a minimum elvárást, de annak meg az összetevői nincsenek rendben, ezért nem szívesen kenem magamra túl gyakran.

      Törlés
  2. Hű mennyi dolog:) Sajnos valahogy nekem sem jött be ez a Fructis-os sampon:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, mert eddig a Fructisos samponok közül csak egy vált be, az viszont az egyik kedvencem :D

      Törlés

Címkék