La Roche-Posay - Termékek érzékeny szeműeknek

csütörtök, október 22, 2015


Nyáron futott egy 'érzékeny szem' elnevezésű játék a La Roche-Posay instagram oldalán, ahol fényképet lehetett feltölteni a szemünkről és 5 szerencsés nyertes ajándékba kapott két terméket, amit kifejezetten érzékeny szeműeknek fejlesztettek ki. Legnagyobb meglepetésemre én is a szerencsések között voltam, így magaménak tudhatok egy érzékeny szemre való szempillaspirált és szemkörnyékápolót, amiket jó ideje használok már, így tovább olvasva láthatjátok a véleményem róluk.

Toleriane Ultra Szemkörnyékápoló
Ár: kb. 4500.-
Kiszerelés: 20 ml
Beszerezhetőség: Patika

Külsőségek: Aki használta már a Toleriane Ultra Fluid vagy nem fluid hidratálókrémet, annak ismerős lehet ennek a szemkörnyékápolónak a doboza is, mivel külsőre teljesen ugyanaz a kettő, csak kisebb kiszerelésben. Itt is hiányolok egy plusz kupakot, mert bár csavarással lehet kinyitni és bezárni, nekem úgy még szimpatikusabb lenne. A hermetikus csomagolásnak hála a krémbe nem kerülhet bele semmi, egy 'tasakban' található, ami higiénikus megoldás, mert a krém kijön, de be nem kerül semmi. Könnyű adagolni, nagyon minimális mennyiség elegendő belőle. Masszív és kiszerelésének köszönhetően könnyen magunkkal tudjuk vinni.

Amit ígér: "Hidratáló és ultra-nyugtató bőrápoló, szabadalmazott Neurosensine + Niacinamid hatóanyagokkal és La Roche-Posay termálvízzel a szemkörnyéki duzzanatok és diszkomfort érzés ellen. Érzékeny szemkörnyékre, amely bőrpírre, szúró érzésre, duzzadtságra, diszkomfort érzésre hajlamos. Tartósítószer-mentes, paraben-mentes, illatanyagmentes, alkoholmentes, színezékmentes, lanolin-mentes."

Amit az én szemeimről tudni kell, hogy eléggé érzékenyek, hajlamosak pirosodni a semmitől is, és akármennyit is alszom, mindig karikásak. Ráncaim nincsenek, de ezt a terméket nem is arra találták ki, hanem kíméletes ápolásra és hidratálásra.


Nagyon könnyed állagú textúrája van, én a hűtőben szoktam tárolni, így még hűsíti is a szemkörnyéket. Nem hagy ragacsos érzést maga után, de elég lassan szívódik be, viszont megfelelően hidratál és meglepő módon azt vettem észre, hogy a szürke karikákon is segít valamennyire, a használata után kellemesebben néznek ki, nem annyira karikásak a szemeim. Ha szembe kerül ugyanúgy irritál mint bármi más, előfordult, hogy belement a szemembe és csípte. Egyéb tulajdonságát nem véltem felfedezni. A szavatossága 6 hónap, ami azért elég kevés, tekintve, hogy milyen kis mennyiség is elegendő egy használatkor, kíváncsi leszek, hogy elfog-e fogyni ennyi idő alatt. Csodaszernek nem mondanám, ha valaki csak egy kis hidratálásra vágyik az szerintem nyugodtan használhatja szemkörnyékre is az arcra való fluid-ot helyette, ahhoz hogy csak hidratálásra használjuk eléggé borsos ára van, viszont karikás szemek esetén megér egy próbát, nekem bevált.

Forrás: kremmania.hu

Respectissime Extension Hosszabbító Szempillaspirál
Ár: 4990.-
Kiszerelés: 8,4 ml
Beszerezhetőség: Patika

Külső: Egyszerű fekete csomagolás, amin a márka neve és spirál neve van feltüntetve, valamint a lejárati idő és a kiszerelés, semmi csicsa, tetszik.

Amit ígér: "Szempillaspirál a hosszabb és erősebb pillákért. Erősítő polimerrel az egyenletes fedésért. A könny összetételével megegyező folyadékot tartalmaz a szem komfortérzete érdekében. Nem morzsolódik, a tartós hatásért. Érzékeny szeműeken tesztelt. Nagyon jól tolerálható. Illatanyag-mentes, parabenmentes és hipoallergén."


Valóság: Szilikon keféje van, egyenes, semmi csavar, semmi extra. Őszintén szólva nekem eddig leginkább az szilikon keféjű spirálok váltak be, de tudom, hogy sokan nem annyira szeretik, azzal sincs gondom, hogy ilyen egyszerű egyenes a kialakítása, inkább ilyen legyen, mint mindenféle csavaros, ami aztán használhatatlan. Egyszerű a használata, nagyon szépen pigmentált és már egy rétegben is tökéletes (én még mindig nem szoktam többet használni) és elég hamar szárad. A kefe vége túl sok festéket vesz fel, én azt leszoktam szedni róla. Az illata borzalmas egyébként, természetesen méz illatú, fúj. És nem csak akkor lehet érezni, amikor nyitva van a spirál, hanem magamon is.


De legalább nem tapasztja össze a pillákat és nem is pereg le, nem könnyezik tőle a szemem, nem csomósodik, nem kenődik, valamint azt is aláírom, hogy valóban valamivel jobban tolerálja a szemem, mint azokat a szempillaspirálokat, amiket általában használok. Tartós, nekem egész nap nincs vele problémám és irritációt sem okoz. Nem túl extrém mértékben hosszabbítja a szempillákat, viszont hogy erősebb lenne vagy ilyen értelemben bármi változás lenne, azt nem észleltem. Sajnos göndöríteni egyáltalán nem göndörít, pedig nekem arra lenne leginkább szükségem, de erre a célra még nem találtam megfelelő terméket. Dúsítani sem dúsít túlságosan, bár ezt nem is ígérte. Sokan panaszkodtak rá krémmánián, hogy 1-2 hónap után besűrűsödött nekik és ezáltal használhatatlanná vált, nálam ez még nem történt meg, remélem nem is fog.

Forrás: krammania.hu

Ahhoz képest, hogy érzékeny szemre lett kifejlesztve a denaturált alkohol ott van az összetevők között. Összességében egy jó spirál, a szagától eltekintve.. viszont nem egy nagy durranás, ezért az áráért már találni jobb teljesítményű (göndörítés, dúsítás) darabokat is, ezért magamtól nem vásárolnám meg.


Ti használtátok már valamelyiket?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. De kár, pedig erre a spirálra fentem a fogam, viszont ez után valószínű, hogy kihagyom. Ahhoz a tudáshoz, amit leírtál, kissé túl van árazva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha valami nagy durranásra vágysz, nem csak egy egyszerű kis spirálra, akkor szerintem találsz jobbat is :/

      Törlés

Címkék