Glamour-napi kívánságlista | OKTÓBER

hétfő, október 05, 2015


Már elkezdtem nézegetni és kivágni a szükséges Glamour-napi kuponokat, valamint listát készíteni, amelyeknek egy részét most megosztom veletek. Közel sem a sminktermékeké lesz a főszerep, inkább a ruhadarabok az elsődleges célpontjaim.

-20% H&M, C&A, Orsay

Amit biztosan szeretnék beszerezni, az egy fekete farmer. Mivel sajnos azok közül a ruhaüzletek közül, amikhez kupon is van, csak a H&M-nek van webshop-ja ezért előre nem tudtam csekkolni a kínálatot, meglátjuk hogy mit találok majd az üzletekben. Szükségem lenne egy fehér melltartóra is, általában a H&M-ben szoktam megfelelőt találni, így most is ott fogok körülnézni első körben, két db melltartóért a teljes ár sem sok, de kuponnal különösen megéri majd. Egy (vagy több) vékonyabb övet is szeretnék venni, ami teljesen egyszerű-egyszínű, ez is kérdéses majd, hogy hol fogok találni, őszintén szólva négyezer forintért még kuponnal együtt is sokallom. És ha már a ruhadaraboknál tartunk.. egy rövidebb szárú csizmát is szeretnék találni, méghozzá bordó színben, bár ehhez valószínűleg nem lesz kuponom és a kritériumaim is elég nagyok, de hátha.


Fogyóban a samponom (szerencsére), szerintem a Garnier Fructis Oil Repairt (-50% Garnier DM) fogom újravenni sokadjára, mert erről biztosan tudom, hogy bevált, és kuponnal nagyszerű áron lehet hozzájutni. Balzsamot/hajpakolást csak fodrászkellékesben szoktam venni, most épp elfogyott az is és egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy kipróbálok egyet a Dove újdonságai (-33% Rossmann + 10% végösszegi kupon) közül, bár még kuponnal is elég drágának tartom őket, különösen annak tudatában, hogy drogériából még egy sem vált be és fodrászkellékesnél legalább dupla akkora kiszerelést kapok feleannyiért, de meglátjuk. Az Astor Soft Sensational rúzsceruzákkal (-50% Astor kupon) már elég régóta szemezek, most egy pirosas árnyalatot szeretnék beszerezni.


Szemsminket ha szökő évente egyszer elkészítek magamnak akkor sokat mondok, egyrészt szükségtelennek érzem egy átlagos hétköznapon, másrészt pedig inkább alvással töltöm azt az időt, amit az elkészítése igénybe venne, még ha csak 10 perc is, ez van :D De most épp szükségem lenne természetesebb színekre, ezért ezt a Lovely Nude palettát (-25% minden Lovely termékre + 10% végösszegi kupon) néztem ki magamnak, baráti ára van és az olvasottak alapján a minőségével sincs gond. Ezen kívül egy barna színű szemceruzát szeretnék, konkrét kiszemelt még sajnos nincs, szóval valószínűleg ez is az üzletben fog eldőlni, de ha nektek van rá tuti tippetek megsúghatjátok :) Egy színezett szemöldökzselét is szeretnék, bár ettől egy kicsit tartok, mert szerintem ezek inkább csak arra jók, hogy a szálakat a helyükön tartsák, nekem pedig inkább egy kis színt kellene adnia. A Valentino Valentina Pink parfümje egy álom, ha egy illat mesés, akkor ez az, de sajnos elképesztően drága, most biztos hogy nem fogom megvenni, de azért mindenképpen meg kellett említenem.

A KIK-be még biztos befogok nézni, egyébként sem egy drága hely, de 20%-os kuponnal még olcsóbban lehet jó dolgokat kifogni. Egy hete mikor ott jártam éppen pakolták ki a karácsonyi meg mikulásos dolgokat (kicsit sem korai). A Schauma 40%-os kupont is el szeretném használni a hamvasító samponjukra, a legjobb erre a célra! Starbucksban bár még nem jártam, de így látatlanban azt gondolom róla, hogy nagyobb a füstje, mint a lángja és a legtöbb ember csak divatból jár oda, túlárazott és nem is értem, mikor valaki naponta posztol onnan, hogy hogy tud valaki egy kávéért mindennap annyi pénzt kiadni (bár magánügy, de nekem ez a véleményem). A lényeg, hogy kuponnal lehet, hogy megkóstolom a Pumpkin Spice Lattet, már csak kíváncsiságból is.


Ti mit terveztek beszerezni Glamour-napokon?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Én a rival de loop young kitekerős szemcerkáját akarom majd beszerezni, barátnőmnek megvan, és nagyon elégedett vele, azt ajánlom barna szemcerka alternatívának :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a javaslatot, ha RdL állvánnyal ellátott Rossmann környékén járok megnézem majd ezt a szemceruzát is :)

      Törlés
  2. Megvetted, vagy megveszed végül a bordó bokacsizmát? :)
    Én ha minden igaz a praktikert fogom megtámadni.... milyen csajszis dolog :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvettem, de két nap múlva sajnos vissza is vittem :( Tényleg kényelmes meg minden, csak az a baj, hogy hétköznapokra annyira nem alkalmas, mert 10 percet mentem benne és már is eléggé fájt a hátam, annyit meg nem ér. Kár érte, pedig gyönyörű :D Valami lapos talpút vagy kisebb sarkút szeretnék találni, ami hát kompatibilis, és lehetőleg ugyanolyan színben, nehéz kör lesz :D

      Törlés

Címkék