Madre Labs Serumdipity Vitamin C & Retinol Szérum

hétfő, november 28, 2016


Egy ideje kivonták a forgalomból a Madre Labs tégelyes retinolját, amit nagyon szerettem; aztán néhány hónappal ezelőtt a márka előrukkolt egy újfajta verzióval, ráadásul egy ideig féláron lehetett hozzá jutni, ezért azonnal le is csaptam rá. A termékcsalád tagja ezen kívül egy C-vitamin szérum, egy Hyaluron szérum és egy Peptides. Ezekből kettő landolt a kosaramban, a retinol és a c-vitamin. Vajon sikerült méltó utódot megalkotni?


Madre Labs Serumdipity Vitamin C Facial Serum

Egy anti-aging szérum stabilizált C-vitaminnal, ami azt ígéri, hogy védelmet és megelőzést nyújt egyszerre; hidratálja, ragyogóvá és egységesebbé teszi a bőrt; csökkenti a finom ráncok és öregségi foltok megjelenését; elősegíti a kollagén bioszintézisét és gyorsan felszívódik. pH-semleges és nem tesztelték állatokon.

Csomagolásában megegyezik mind a négy termék, ezzel nekem nincs problémám, felirat alapján rögtön látom, hogy melyik kell éppen nekem. A papírdobozon belül az üvegcsék is megegyezőek, 30 ml-es, pipettásak, amivel egyszerű az adagolás. A C-vitamin szérum állaga könnyed, fehér színe van, minimális illata és nem kell hűtőben tárolni. Az én bőrömön nem szívódott be maradéktalanul. A hatásáról csak annyit tudok mondani, hogy nekem nem vált be, pont úgy, mint korábban az O.S.T szérum esetében ez is pattanásokat okozott, ráadásul úgy, hogy csak kétszer használtam, és mivel nem szerettem volna feleslegesen kiborítani a bőröm, ezért lemondtam róla. Az anti-aging hatás pedig úgyis hosszú távon mutatkozik meg. Sokan dicsérik, egész egyszerűen az eddigiek alapján valószínűleg az én bőröm nem szereti ezt az összetevőt, de mivel nincsenek sem pigmentfoltjaim, sem hegeim, ezért nem akkora bánkódás ez, megelőzés szempontjából lett volna jó, de most már lemondtam erről az összetevőről. Egyébként hidratáló, antioxidáns, gyulladáscsökkentő, bőrjavító összetevőket tartalmaz. Nincs benne illatanyag, parfüm és hasonlók. ITT megtaláljátok.


Madre Labs Serumdipity Retinol Facial Serum

Anti anti-aging szérum stabilizált retinollal, ígérete szerint megújítja és megfiatalítja a bőrt; csökkenti a finom vonalak, ráncok és öregségi foltok megjelenését és a pórusok méretét; védelmet nyújt az UV-sugárzás okozta bőröregedés ellen; javítja a bőr tónusát. pH-semleges, nem tesztelték állatokon.
Szintén 30 ml-es a kiszerelés, sárgás színű, enyhe illatú és könnyen kenhető folyadék. Az INCI-ben találunk többek között jojoba-észtereket (bőrkondicionáló), glycerint (vízmegkötő), hyaluron sót (hidratáló), retinolt (antioxidáns), tök magjának kivonatát (antioxidáns), kókuszolaj származékot (bőrpuhító), e-vitamint (antioxidáns), citromsavat (ph szabályozó). Nem tartalmaz ez sem illatanyagokat vagy parfümöt, egyáltalán nem irritál. Picit lassabban szívódik be, de nem marad utána ragacsos a bőr. Esténként használom, az ígéretei közül, amit igazolni tudok, az az, hogy javítja a bőr tónusát, üdébbé teszi, viszont a pórusok méretén nem finomít, minimálisan hidratál, simább lesz tőle a bőr. Kiadós mennyiség, lassan fogy. Tégelyes elődjét jobban szerettem, mert annál tényleg érzékelhető volt a hűha hatás, ennél ez elmarad, de mindemellett is azt mondom, hogy szeretem, ne várjunk tőle túl nagy extrákat, de ha nem használom, akkor meg hiányzik a rutinomból, mert ezt az összetevőt viszont kifejezetten szereti a bőröm, jó lenne ha lenne még alternatíva rá. Ezen kívül jó antioxidáns, remélem a megelőzésben legalább segít. Féláron teljesen jó vétel volt, teljes áron már elgondolkodom rajta, hogy megéri-e. Megrendelhető INNEN.


Hogy álltok az antioxidáns szérumokkal? Használtok valamilyet?
Tud valaki jó alternatívát retinolos szérumra?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék