La Rosche-Posay Anthelios XL | mattító hatású gél-krém arcra

hétfő, augusztus 11, 2014


Sokat keresgéltem, kutattam megfelelő arcra való fényvédő után, mert egy olyan krémre volt szükségem, ami kombinált bőrre való, érzékeny bőrre való, ezáltal mentes mindenféle oda nem illő összetevőtől, így a denaturált alkoholtól, parfümtől, parabénektől és miegymástól. Ráadásul, ha egy termék meg is felelt volna ezeknek az elvárásoknak, akkor a következő probléma az volt vele, hogy csak 50-es fényvédő faktorral kapható.. én pedig nem szeretek ilyen magas számú fényvédőt használni, mert nehéz vele a barnulás. Aztán elkezdtem körbenézni a La Roche-Posay háza táján is, és végül egyedül ezt a terméket találtam, ami egyáltalán szóba jöhetett, így hát "LRP-ban még nem csalódtam" alapon úgy döntöttem, hogy teszek vele egy próbát.



Érzékeny, és kombinált vagy zsíros bőrre ajánlott. Bőrgyógyászatilag tesztelt: illatanyag és parabén mentes, nem komedogén, valamint bőrnyugtató la roche-posay termálvizet tartalmaz. SPF30-al rendelkezik a termék (Tudom, arcra a legjobb egy 50-es fényvédő lenne, különösen annak, akinek - mint nekem - érzékeny a bőre, de én még csak a közelében sem jártam soha ilyen magas faktorszámú terméknek. Egyszerűen azért, mert akkor soha nem barnulnék le, másrészt pedig mindig elegendő védelmet nyújtott a 30-as is.), ami az ígéreteit betűről-betűre be is tartja. Van illata, amit nem tudnék mihez hasonlítani, mert nem a szokásos naptej illat és nem is a szokványos krém illat.


Nehezebb gél állaga van, de pillanatok alatt beszívódik, nem hagy fehér nyomot maga után, az arcom tényleg szuper száraz lesz tőle, már túlságosan is és abszolút matt hatású, sehol egy zsíros rész utána. Vízállóságát szintén igazolni tudom, nem jön le akkor sem, ha vízbe dugjuk a fejünket, és jól véd a leégéstől is.

Amit nem szeretek benne, hogy nekem felkenés közben egy picit csípi a bőrömet, hogy miért/mitől az rejtély, ez picit zavar benne, valamint a ragaszkodása=vízállósága is zavar néha, mivel ezáltal akkor is nehezen/vagy egyáltalán nem jön le, amikor már nincs szükségem rá és szeretném eltávolítani. De ezért nem vonok le pontot belőle, hiszen ez a dolga egy ilyen fényvédőnek és remekül teljesít is mindent amit ígér, ami azért kevés termékről mondható el.

50 ml terméket kapunk egy tubusban, webáruházon keresztül 3994 ft-ért (+ szállítási díj). Összességében én szívesen ajánlom az érzékeny bőrűeknek, akik megelégszenek 30-as fényvédelemmel, elég jó termék, bár a szívem-csücske nem lesz, de amíg ennél jobbat nem találok, addig szívesen fogom őt használni.

Hány faktoros fényvédőt használsz az arcodra? Melyik fényvédő vált be eddig a legjobban?



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jól összefoglaltad a termékről a véleményedet! :) Tetszik a blogod is ;) Mivel én is blogolok ezért sokszor szörfözök a neten beauty blogok után kutatva hogy ötletet merítsek egy egy bejegyzésből vagy hogy feliratkozzak egyes emberekre. Rád mindenképpen feliratkozom mert szerintem nagyon jókat írsz :)

    VálaszTörlés

Címkék