2019-es határidőnaplók | PlanAll, Viszkok Fruzsi Bujo, DM Lifebook

csütörtök, november 08, 2018


Én már jó pár héttel ezelőtt megvettem a jövő évi határidőnaplómat, idén letettem róla ugyanis, hogy ismét a DM Lifebook-ot válasszam, pedig akkor még nem is tudtam az idei kondíciókat.. de utólag látva jól döntöttem. Megmutatom belülről, hogy milyen az enyém, és megnézünk még két másikat is, ami szerintem elég jól sikerült. Remélem ez a bejegyzés segít majd Nektek a választásban, ha még nem tudjátok biztosan milyet vegyetek.

Viszkok Fruzsinak már több kollaborációja is volt a Rossmann-al, a legújabb pedig szerintem igazán jó dobás, amiben jobban át is jön a "Fruzsisság". Megjelentek ugyanis az általa készített Bullet Journal-ok az üzletekben, amiről csak azután szereztem tudomást, miután már megvettem egy másik határidőnaplót. Sokáig dilemmáztam, hogy megveszem mellé ezt is, de végül kivételesen a racionális érvek győztek, mert nincs szükségem két naptárra is. Ettől függetlenül tetszik és jó ötletnek tartom, hogy kijöttek egy ilyennel. Teljes mértékben azonosítható Fruzsival, nekem a Bujo hallatán is ő jut először eszembe, mert tőle láthatunk gyakran ilyen témájú videókat is. Méretét tekintve nem túl nagy, simán elfér egy táskában, a borítása is tetszik az őszies pasztell színben. Ami kevésbé szimpi nekem, hogy a neve is rá van írva a borítóra. Ami egyrészről érthető, mivel ez amolyan márkajelzés, mint bármi máson, de közben elég fura egy más ember nevével ellátott naptárral mászkálni.. Annyiban különbözik egy saját magad által megkreált Bujo-tól, hogy ez már előre meg van tervezve, rajzolva és szerintem egyáltalán nem dedósak a benne lévő rajzok. Nyilván nem művészi alkotások, de tipikusan azoknak tökéletes ez, akiknek nincs elég kreativitásuk, kézügyességük, türelmük vagy idejük kitalálni, hogy miket rajzoljanak bele, aztán leülni ezzel foglalkozni. De egy szimpla naptárnál pedig azért több, hiszen nem csak napi elosztások vannak benne, hanem szabadabb a tér és elég sok minden vezethető benne. Az ára 3499 Ft, ahogy láttam most éppen nincsen rá akció. Ha kíváncsiak vagytok rá milyen belülről Anett EBBEN a videóban részletesen bemutatja.

A DM Lifebook megvásárolhatóságának feltételei idén megint kiverték a biztosítékot sokaknál. Tavaly az volt a baj, hogy rengeteg pontba került és sokaknak nem volt ennyi, mert nem így készültek. Idén pedig vásárlási limithez kötötték, 5000 Ft feletti vásárlás esetén lehet megvenni 1999 Ft-ért. Én ezt idén még inkább nevetségesnek tartom, mint tavaly. Szerintem így a Glamour-napok után nem sok embernek buli csak azért vásárolni ilyen értékben, hogy aztán vehessen egy naptárat. Ez azoknak lehet jó, akik amúgy is vásárolnának most ennyiért. Azt sem értem, hogy miért mindig váratlanul változtatnak a szabályokon, miért nem lehet idejében tájékoztatni az embereket róla. Most, aki a pontját gyűjtötte hozzá, az nem megy vele semmire. Amúgy 12 féle borítót kapott, ami idén a növényes, virágos vonalra épült, sokkal jobban tetszik, mint az idei. Az elmúlt két évben mindig ezt vettem meg, és egyébként a tartalmával elégedett vagyok, jól kitudtam használni, bár 1-2 pluszt hiányoltam belőle, de idén már eleve úgy terveztem, hogy kihagyom. A határidőnapló belső elrendezését EBBEN a videóban megnézhetitek. Nekem nagyon tetszenek a rajzok és illusztrációk, amik bele kerültek.



És amit végül megvettem, a LizzyCard PlanAll. A 2019-es naplók is gyönyörű borításokat kaptak, alig tudtam dönteni köztük, végül azért esett erre a választásom, mert itt a mintázat és az 'idézet' is megfogott. Jó lesz jövőre minden nap ránézni és újra tudatosítani, hogy ne a tárgyakat gyűjtsem, hanem az élményeket. Kemény borítású, az első két oldal rögtön matricákkal indít, amik aranyosak, dekorációnak jók, de hasznos funkciót nem hiszem, hogy el fognak látni. Ezen kívül vannak havi és heti lebontású részek is, aminek örülök. Jövőre furcsa lesz, hogy most nem egyben, egymás utáni havi lebontással indul a naptár, hanem hónaponként követik egymást a havi és heti részek, de gondolom csak megszokás kérdése. Minden hónapnál van egy elválasztó, valamilyen mintával és/vagy idézettel. Illetve minden hónapnál van egy motiváló idézet is. A szokás követő oldalak már most tetszenek, a fogadalmakban nem hiszek és nem is szeretem ezt a szót, inkább célokat tűzök ki. Van negyedévekre lebontott céltábla is, hónapértékelő és havi 'miért vagyok hálás' összegzés. A heti lebontásnál el vannak osztva a lapok, helyet kaptak teendő listák és jegyzet részek is. A névnapok ebben is benne vannak és heti célok számára kialakított hely is van. A napi szokás követő táblázat szerintem hasznos lesz nekem. Ezeken kívül pár hasznosság: pénzügyi táblázat, évértékelő, bakancslista, hála térkép. Pirex-ben vettem 3000 Ft körüli áron.


Így utólag, ha most még nem lenne naptáram, akkor lehet, hogy a Bujo-t választanám, de biztos, hogy a PlanAll tervezőt is kifogom tudni használni és szeretni fogom.


Ti választottatok már 2019-es határidőnaplót?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék