Agyagmaszk kaland | Innisfree Jeju Volcanic Pore Clay

hétfő, november 14, 2016


Ez a harmadik agyagmaszk, amit mostanában rendszeresen használok, na de nem azért rendeltem meg, mert a többi tökéletesen megfelelne minden elvárásomnak. A mai bejegyzésből kiderül, hogy mit várok el egy ilyen maszktól és az is, hogy ennek sikerült-e teljesítenie.

Mit ígér a márka? 3 az 1-ben termék: eltávolítja a faggyút, világosítja a bőrt és kezeli a foltokat. Nyugtat és hidratál. A faggyú felszívódása a Jeju vulkáni agyagnak köszönhető, Tiszta Jeju vulkáni összetevőket tartalmaz, mélyen tisztítja a pórusokat és a bőrt. Ásványi olaj, illatanyag és állati eredi összetevőktől mentes.

Illat/állag/kiszerelés: Egy barna papírdobozban érkezik, amin megtalálhatóak az összetevők, a lejárati idő. Maga a maszk egy aranyos kis tégelyben kapott helyett, 100 ml-es, kicsinek tűnik de sokáig elég. Illata abszolút nincs, barnás szürkés színe van és krémes állaga, az arcon megszáradva még világosabb lesz.


Milyenek az összetevői? Vízmegkötő, hidratáló, antioxidáns hatású (trehalose), gyulladáscsökkentő, bőrpuhító, olaj felszívódását segítő (silica, bentonite, kaolin) összetevőket, vulkáni hamut, zöld tea kivonatot, kamélia levél kivonatot tartalmaz.

Mennyire vált be? Több dolgot is ígér, de nekem szerencsére nincsenek hegeim, sem foltjaim, ezért erről a részéről nem tudok nyilatkozni. Viszont azt elmondhatom, hogy a hiper-szuper pórustisztító tulajdonsága miatt rendeltem meg. Nem kell sokat használni belőle, kellemes állagú és könnyen kenhető, elég hamar megszárad az arcon, kb. 15 percig kell fent hagyni, ezután könnyedén le is mosható. Nem húzódik közben tőle a bőröm, nem csíp, nem irritál. Általában olajosabb a bőröm, ezért alá tudom támasztani hogy erre jó hatással van, felszívja a felesleges olajat, és egy normál állapotú bőrt hagy maga után és nem szárít, de sajnos a pórustisztításnál nálam ez a maszk is elbukott, mert nem igazán tisztítja ki őket, talán minimálisan, de nem jelentőségteljesen, pedig egy viszonylag drága és agyon sztárolt terméktől azért többet vártam volna.

Hol szerezhető be, mennyibe kerül? Én az enyémet eBay-ről rendeltem INNEN, de több webshop-on keresztül is beszerezhető, mondjuk a márka hivatalos oldaláról INNEN. Az ára átlagban 3000 Ft körül mozog.

Ajánlom-e? Ha kifejezetten a pórustisztítás a célotok vele, akkor nem. Ha csak egy szép összetevős maszkot kerestek, ami az olajosodást kordában tudja tartani, akkor próbáljátok ki.


Nektek van bármi, ami hatékonyan működik pórustisztításra?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem sem jött be, nem is írtam róla tesztet, akkora csalódás volt. Néha-néha felkenem, hogy fogyjon, de ezerszer jobb maszkokat használok most.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem regen a Himalaya Herbals Nim maszkja volt a csoda maszk, olyan szepen kitisztitotta a porusaimat, mint mas soha, de egy ideje mar nem hatasos es meg nem talaltam semmit, ami jo lenne erre a celra :/ Errol a maszkrol odakat zengenek, de ezek szerint ember fuggo ez is.

      Törlés

Címkék