AVON Planet Spa újdonságok

péntek, november 04, 2016


Az Avonnál a Planet Spa az egyik olyan vonal, amit kedvelni szoktam, és most is két olyan terméket fogok véleményezni, amelyek ide tartoznak, bár két teljesen különböző termékről van szó, és a termékcsalád sem azonos szerintem, csupán azért kerültek egy bejegyzésbe, mert külsőleg teljesen passzolnak egymáshoz.

AVON Planet Spa Treasures of the Desert Regeneráló Masszázsolaj

Az AVON ajánlása szerint arcra, hajra és testre egyaránt használható. "A masszázsolaj hidratálja az arcot és a testet, miközben ellenállhatatlanul puhává varázsolja a bőrt. Hajon alkalmazva kondicionáló hatást fejt ki, miközben természetes ragyogást kölcsönöz neki". Már amikor hozzám került tudtam, hogy én a hajamra szeretném használni, de a teszt kedvéért masszázshoz is kipróbáltuk. A műanyag flakon 150 ml olajat rejt, a kupak könnyen nyílik és biztonságosan záródik. Igen erőteljes illat jellemezi, amit nem igazán tudok behatárolni, viszont maradandó (masszázsnál való használat után még órákig éreztem a szobában) és nekem már túl sok, túl erőteljes. Ez egy könnyedebb állagú, folyékonyabb, sárgás színű olaj, amit ennek ellenére könnyű adagolni. Egyedül arcon nem voltam hajlandó kipróbálni, mivel tele van illatanyaggal. Hatása hajon: hajmosás előtt használtam jó párszor a száraz hajamon, a hajam alsó felére kentem belőle, majd betekertem és egy fél-egy órát rajta hagytam, ezután jött a hajmosási rituálé. Egyrészről tényleg fényesebb lett tőle a hajam, simább, finomabb tapintású, ugyanakkor azért szárítja is a hajat, ezért letettem róla. Szerintem ha hajra szeretnétek használni, akkor jobban jártok, ha inkább tiszta argán vagy kókuszolajat vesztek. Hatása masszázsnál: a tesóm masszőrnek tanul, így ezen a téren ő is tudta véleményezni ezt az olajat. Amit én tapasztaltam, hogy jól eldolgozható, nem ragadok tőle, és nagyjából be is szívódik, ha eltaláljuk a mennyiséget, a bőröm puha és hidratált volt utána. Említettem már, hogy masszázsoknál nehezményezem olajok esetén, hogy csúszik, emiatt kevésbé hatásos, ez a problémám ennél a terméknél is fenn állt, szóval nem lopta magát a szívembe. Viszont a tesóm szerette, szerinte egy jól használható olaj erre a célra, így le is passzoltam neki, legalább nem vész kárba. Amit még érdemes lehet megemlíteni, hogy bőven használtunk belőle mindketten, de így is lassan fogy. Az ára 1699 Ft.


AVON Planet Spa Turkish Hammamm Tisztító hatású Rhassoul marokkói agyagos arcmaszk

Ígérete szerint: "Mélyen tisztítja a pórusokat és felszívja a fölösleges faggyút anélkül, hogy kiszárítaná a bőrt. Vigyük fel a mély tisztító hatású maszkot arcunkra, majd várjuk meg, hogy az megszáradjon, és színe rózsaszínné változzon, ezután langyos vízzel öblítsük le. Hetente akár 2 alkalommal is bevethetjük, hogy bőrünk sima és puha maradjon." 75 ml-es kiszerelésben kapható, a maszk tejcsokoládé színű, ha megszáradt sárgás rózsaszínűre vált. Nincs erős illata, de az összetevők között szerepelnek illatanyagok (ennek ellenére sajnos még mindig kivételeznem kell a maszkokkal). Agyagos maszkoknál, a legfőbb dolog, amit elvárnék, hogy tisztítsa a pórusaimat, itt általában el is szoktak bukni. Ez alól sajnos ez a marokkói agyagos termék sem kivétel, az arcom tisztítja, a pórusokat viszont jó indulattal is csak minimálisan. Ami miatt viszont mégis megszerettem, az a szuper sima, kellemes tapintású bőr, amit a használata után kapok. Ráadásul az agyagos maszkok általában szárítják a bőrt, nos ez egyáltalán nem. Ha esetleg pórustisztítás miatt próbálná ki valaki, akkor nem ajánlom, más esetben szívesen. Az ára 1439 Ft.


Kipróbáltatok már valamilyen arcmaszkot az AVON-tól?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék