Born Pretty Store | Kívánságlista #1

hétfő, július 28, 2014


A mai bejegyzésben néhány kívánságlistás terméket gyűjtöttem össze, az újonnan megismert Born Pretty Store webáruházból. Az oldalon keresztül hozzájuthatunk többek között smink/köröm kellékekhez, kiegészítőkhöz, és ékszerekhez is. A bejegyzés végén olvasható kód felhasználásával 10% kedvezményre jogosult bárki, minden rendelésnél, ráadásul a szállítás is ingyenes világszerte. Ha kíváncsi vagy rá, hogy nekem mik a kedvenceim, akkor olvass tovább.


A pontozó eszközök ($4.74) hasznosak lehetnek körömdíszítéshez, ezekkel szép pöttyöket lehet készíteni (én fogpiszkálóval képtelen vagyok akárcsak hasonló pöttyöt is elérni). Egy csomagban 5 darab található, különböző nagyságban. A köröm margaréta ($0.99) segítségével egyszerűbb lenne átlátni és kipróbálni a körömlakk színeket. Még sosem használtam körömnyomdát ($2.99), de ezen olyan cuki kis minták vannak. Ez a kék fluoreszkáló körömlakk ($3.99) is érdekesnek tűnik. A rózsás körömmatrica ($0.99) nagyon tetszik, a képen használt körömlakkal különösen jól mutat. Ez a matrica ($0.99) jól jöhet, ha nem túl jó a kézügyességed és pontos, szép francia manikűrre vágysz. Nem vagyok kék mániás, de ez a holo lakk ($5.99) is megtetszett. Körömágybőr eltávolító eszköz ($1.19) negyedannyiba sem kerül, mint egy körmös üzletben. Már egy ideje keresek egy tökéletes fehér lakkot ($3.49).


A kabuki ecsetet ($4.99) ilyen áron szívesen kipróbálnám. Ez a finom barack árnyalatú pirosító ($3.54) elnyerte a tetszésemet, ráadásul még szemhéjpúderként is funkcionálhat. Ha valóban ilyen szép tusvonalat lehet húzni ezzel a filces tussal ($3.39) akkor mindenképp megérne egy próbát, ugyanis még sosem jártam szerencsével. Ennek a szájfénynek ($4.86) a színe, a finise és a csomagolása is nagyon megtetszett. Beauty Blender hasonmások ($2.59), az eredetit teljes áron szerintem sosem venném meg. Matt hatású szájfények ($3.55) A tégelyes tusokkal ($3.07) már egy ideje nagyon szemezgetek. Ezek a kis műanyag "spriccelős" flakonok ($2.01) rendkívül praktikusak, főleg ha saját kezűleg készítünk valamilyen kozmetikai szert. Nekem éppen jól jönne. Ezek a parfümkapszulák ($4.36) is hasznosak, ha nem akarunk teljes kiszerelésű parfümöket cipelni magunkkal.


Hajkréta ($1,27), sok féle színben - több féle kiszerelésben, bár nekem semmi szükségem rá, de tudom, hogy sokan szeretik. Ez a hajdísz ($4.85) hosszú hajon különlegesen szépen mutat. Ilyen "turbánra" ($4.07) már vágyom egy ideje, mert biztosabbnak tűnik, mint egy törölköző. Fésűtisztító ($0.99), mert praktikus. Aranydíszes hajgumi ($3.50), már régóta vágyom egy ilyenre is. Tupírozott hatást keltő eszköz ($3.97), szintén praktikus és jól mutat. A virágos hajpántot ($4.25), már egyszer megrendeltem Ebay-ről, hónapokkal ezelőtt, de azóta sem ért ide.. (milyenjóaposta) pedig nagyon tetszik. Fonást segítő eszköz ($2.57)


A BABT10 kód felhasználásával minden rendelésetek árából 10% kedvezményt kaphattok, a szállítás pedig ingyenes! Ha felkeltette valami az érdeklődéseteket, akkor EZEN az oldalon megtaláltok mindent és még sok mást is. Valamint, kérlek írjátok meg kommentben, hogy szeretnétek -e még ilyen fajta bejegyzéseket, érdekel -e Titeketet.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék