Inspirációs Szombat #3

szombat, július 19, 2014


Hoztam néhány frizura ötletet, amelyeknek az elkészítési módját is láthatjátok a képeken, így egyszerűen tudtok kísérletezni velük.

egyszerű, de annál nagyszerűbb halszálka fonás

fonott lófarkakból elegáns konty

csavart copfból laza konty

ez a frizura nekem annyira tetszik, olyan kis különleges

Jöjjenek a csodás nyári rucik, természetesen egytől egyik mind elfogadnám :D

Tökéletes szett, akár egy buliba, akár a hétköznapokban is, tökéletesen passzolnak a darabok.

Már legalább 1 hónapja fáj a fogam egy pontosan ugyanilyen szoknyára, de sajnos még sehol nem találtam :(

Virágos top a mell résznél különleges kialakítással

Ki ne szeretne egy ilyen meseszép ruhát az esküvőjére, vagy akár szalagavatóra is?! Engem lenyűgözött. ♥

Ezeket a darabokat leginkább tengerparton, fesztiválokon, strandon tudnám elképzelni magamon.

Ezt a rucit is azóta imádom, mióta megláttam. De természetesen ezt sem láttam még sehol :/

Imádom a nacit és a cipő is jól néz ki vele :)

Azték mintás cicanadrág ♥

Mennyire fel lehet dobni egy egyszerű Converse cipőt néhány szegeccsel.


Kellemes hétvégét!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék