Inspirációs Szombat #1

szombat, július 05, 2014


Úgy döntöttem új rovatot indítok, biztosan rajtam kívül is sokan szeretnek szép képekben gyönyörködni és inspirálódni. Ezért ezentúl szombatonként inspirációs képekkel jelentkezem, nem megkötött témában. Mivel nyár közepén vagyunk és személy szerint imádom a nyarat és benne millió dolgot: többek között a nyaralást, a napsütést, a tengert.. ezért ma egy pont ehhez passzoló képválogatást hoztam, remélem tetszeni fog!


Nemrégiben fedeztem fel (sajnos egyenlőre nem élőben) egy gyönyörű tóparti helyet Magyarországon, ez pedig egy VIP stég az Abádszalóki Tisza-parton, a Csapcse Beach. Képek alapján egyszerűen lenyűgözött ez a "kis" hely, csodás a panoráma és úgy egyáltalán az egész hely; ha képek alapján ilyen szép, élőben még szebb lehet. Lehetőség van a Butik Design Rooms-ban szoba foglalásra, így eltölthetünk pár nyugodt napot ezen a mesés helyen, egyszer biztosan el kell jutnom ide :)





Vivien Vance olyan szép, különleges és egyedi bikiniket készít, amik garantáltan nem jönnek velünk szembe az utcán. Ez a három a személyes kedvencem:




és ha már bikiniről van szó.. biztos vagyok benne, hogy a Victoria's Secret márkát is sokan viselnék szívesen. Hát még én, annyira gyönyörűek *-*





Én nem vagyok a strandok nagy rajongója, tömöttség, langyos víz, klóros víz, drága jegyek.. a sorban az utolsó helyen áll. Sokkal inkább tavak és naná, hogy tengerek!







Kellemes hétvégét!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék