NOTD: Vinylux lakkozáson jártam

hétfő, július 14, 2014


Múlt héten a Belvárosi Creative Stúdióban jártam, ugyanis lehetőségem volt részt venni egy Vinylux lakkozáson. Őszintén szólva én erről a körömlakk márkáról ezelőtt még nem hallottam, viszont a Shellac-ról már annál inkább; ezt a márkát sok személy tartja a legjobb gél-lakk márkának, minden bizonnyal nem ok nélkül. A Vinylux ezzel ellentétben egy tartós körömlakk márka: 8,5 perc alatt szárad, legalább egy hétig tartós, mindenféle reszelés vagy egyéb segédeszköz igénybevétele nélkül. Elsősorban arra voltam kíváncsi, hogy tényleg annyira tartós -e, amennyire mondják, valamint, hogy egyáltalán milyen élesben. Ebben a bejegyzésben arról olvashattok, hogy miket tapasztaltam a lakkal kapcsolatban és ezenkívül láthattok sok-sok képet az elkészült lakkozásomról is.


A CDN Hungary-nél egy igazán kedves és segítőkész lány fogadott, aki elmagyarázta a lakk helyes használatához szükséges lépéseket és azok jelentőségét. Bár a weboldalukon lehetőség van előre kiválasztani a színt (ITT megtaláljátok), amit szeretnénk, én még sem tudtam pusztán képek alapján dönteni, mert élőben azért mindig másabbak a színek, ezért már volt néhány árnyalat amit kinéztem, de élesben lett biztos a választás. Volt egy korall szín enyhe csillámokkal, ami nagyon megtetszett, de mivel a legtöbb körömlakkom a rózsaszínes és annak a különböző árnyalatai, ezért valami olyat szerettem volna, amit egyébként nem szoktam használni; így lett végül a manikűröm pasztellesen Brazilos :D


A lakkozás folyamata picit eltér a hagyományos lakkozástól, de semmi különlegesről nincs szó, otthon bárki ugyanúgy elkészítheti magának. Bár pasztell árnyalatokról van szó, még is tökéletesen fednek két rétegben. A harmadik réteg a fedő lakk, onnantól kezdve kell számítani a 8,5 percet, ezután elvileg meg is száradt. Nos, ez azért nem teljesen van így, mert csak látszólagosan szárad meg ennyi idő alatt, még szükség van ezután is időre, hogy teljesen megszáradjon, mert ha valamihez hozzáér a köröm, akkor ugyanúgy annyi neki, mint bármely más körömlakknál, legalábbis én ezt tapasztaltam; viszont órákat valóban nem kell várni a teljes száradásig, viszonylag gyorsan szárad.


A lakk finise fényes-krémes, nekem nagyon tetszett a végeredmény és a lakkok színe is, bár a fotó szokás szerint nem adja vissza teljesen a csodás élénk színt. Az árnyalatok nevei a honlap alapján talán a 166 Mint Convertible és a 165 Sun Bleached, de erre nem vennék mérget. A tartósságára voltam leginkább kíváncsi, mivel én - a homoklakkokat leszámítva - nem találkoztam még olyan körömlakkal, ami legalább 1 hétig bírta volna bombabiztosan. Legnagyobb meglepetésemre tényleg hozta a körömlakk amit ígért, a 6. napon a körmöm végeiről már kezdett kopni a lakk, de ez egyáltalán nem szúr szemet, csak ha kifejezetten erre figyel valaki. Ezt leszámítva sehol egy lepattogás, sehol egy kopás, sehol egy fakulás.. és a 7. nap elteltével sincs semmi panasz rá, ugyanúgy néz ki, ahogy a lakkozás napján, meg nem mondaná róla senki, hogy ez már egy hete rajta van a körmeimen, tehát tartósság szemponjából engem abszolút meggyőzött.


Ajándékba kaptam még egy 95%-os aceton lemosót is, ugyanis ez a körömlakk a hagyományos körömlakk lemosókkal nem távolítható el. Magamtól eszembe sem jutott volna, hogy ezt mással kell majd leoldani. A kis katalógusban pedig megtalálhatóak a körömlakk árnyalatok, valamint a lakkozás pontos menete is.


A körömlakkok 2990 ft-os áron szerezhetőek a márkaboltokból, illetve a webshopból is egyaránt, ami nem a legolcsóbb árkategória, viszont tartósságilag tényleg verhetetlen. Ha valaki szeretne tartós eredményt elérni és nincs kedve túl gyakran újra lakkozgatni, valamint a színeket sem unja meg egyhamar, annak csak ajánlani tudom a márkát, mert valóban jól teljesít, így számukra érdemes lehet beruházni rá.




A Budapestiek részére egy kis információ: Még mindig tart az ingyenes Vinylux lakkozás a Budapesti márkaboltban (a lehetőség korlátozott számú), tehát aki kedvet érez rá és kipróbálná a márkát, annak nincs más dolga, mint megosztani EZT a képet nyilvánosan Facebook-on, majd időpontért jelentkezni üzenetben a Belvárosi Creative Stúdió Facebook oldalán, ezután pedig már ti is kipróbálhatjátok a Vinyluxot! :)



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék